دانلود بازی Animal Shelter v1.1.20 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Animal Shelter

در پناهگاه حیوانات، هدف اصلی شما این است که دوستان چهارپای خود را خوشحال کنید. آنها را نوازش کنید، به آنها هدیه بدهید، با اسباب‌بازی‌ها بازی کنید و آن‌ها با اعتماد زیادی به شما پول خواهند داد. به اندازه کافی حیوانات را بشناسید تا بهترین خانه را برای آنها پیدا کنید! دیگر منتظر نباشید، اکنون پناهگاه حیوانات خود را باز کنید. هدف اصلی شما در بازی Animal Shelter مراقبت، درمان و پناه دادن به افراد تحت مراقبت شما خواهد بود. شما کارهای زیادی با این پناهگاه خواهید داشت که پناهگاهی برای هر موجود نیازمندی خواهد شد و مطمئناً به یافتن صاحبان مناسب آینده کمک خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که زوج مالک و حیوان خانگی آینده باید مکمل یکدیگر باشند. هدف اصلی شما؟ پیدا کردن یک خانه مناسب برای حیوانات خانگی خود میباشد. چه کسی دوست ندارد از حیوانات خانگی خود عکس بگیرد؟ ما اتاق عکس خود را در اختیار شما قرار می دهیم، جایی که می توانید جلسات عکس فوق العاده ای ایجاد کنید. خلاق باشید، بازی کنید و در نهایت از عکس ها به عنوان تزئینی برای پناهگاه استفاده کنید. این مطمئناً توجه بازدیدکنندگان جدید را به خود جلب می کند.

در بازی Animal Shelter مراقب سلامتی حیوانات خانگی خود باشید. روند پذیرش بسیار طولانی است و می تواند حیوانات خانگی شما را با مشکل مواجه کند. به یاد داشته باشید که نیازهای آنها را زیر نظر داشته باشید: از گرسنگی و سلامتی گرفته تا تمایل به بازی و عشق. کارت های نام ویژه مطمئناً مفید خواهند بود. وظیفه آنها نشان دادن نیازهای فعلی بچه های کوچک شما خواهد بود. یک حیوان خانگی سرگرم شده یک حیوان خانگی خوشحال است! حیوانات خانگی شما بیشتر مدت اقامت خود را در این مرکز در جعبه های راحت می گذرانند، به همین دلیل است که شما باید از سرگرمی و ورزش روزانه به میزان مناسب مراقبت کنید تا آنها را قوی، سالم و آرام نگه دارید. آنها را نوازش کنید، هدیه بدهید، با توپ یا لیزر بازی کنید و مطمئناً با اعتماد زیاد و پوزه ای شاد به شما پاسخ خواهند داد.

در بازی Animal Shelter یک سرپناه فقط جعبه نیست، بلکه تعداد زیادی ساختمان دیگر نیز هست. ما حالت ساخت و ساز را به شما می دهیم: مدیریت کنید، ساختمان های جدید بخرید، ساختمان های موجود را دوباره تنظیم کنید و منطقه را گسترش دهید. به یاد داشته باشید که همه چیز مهم است و فاصله پریزها نیز از این قاعده مستثنی نیست. با احتیاط تصمیم خود را بگیرید. در پایان، شما هستید که با حیوانات خانگی خود در اطراف پناهگاه حرکت می کنید.

<p>The post دانلود بازی Animal Shelter v1.1.20 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>