دانلود بازی Surviving the Abyss – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Surviving the Abyss

بازی زیبای Surviving the Abyss با سبک استراتژیک، Indie، شبیه ساز و … به تازگی نسخه Early Access آن در دسترس قرار گرفته است. این بازی توسط شرکت Rocket Flair Studios طراحی شده است و همچنان نیز در دست توسعه و … قرار دارد. اخیرا قسمت هایی از بازی توسط کمپانی Paradox Arc در دسترس کاربران PC قرار گرفته و هم اکنون می توانید آنرا از دانلود فارسی دریافت نمایید.

داستان بازی Surviving the Abyss روایتگر جنگی سرد و عظیم در سال ۱۹۷۶ میلادی می باشد. در این زمان که همه چیز تحت نابودی و … قرار گرفته است، شما وظیفه دارید تا یه مرکز تحقیقاتی و پایگاهی بزرگ در اعماق دریا ایجاد کنید. هدف از ایجاد این مرکز تکمیل کردن تحقیقات شما در شبیه سازی انسان می باشد.بدین منظور شما وظایف گوناگونی خواهید داشت.

باید محیطی مناسب برای زندگی و زنده ماندن خدمه های خود ایجاد کنید. اکسیژن کافی، غذا، منابع ساخت و ساز و … همگی از حداقل های حیات می باشد که شما باید در فراهم آوردن آنها کوشا باشید. تاریکی هارا تبدیل به روشنایی کرده و همه جا را نورانی کنید. گیاهان، موجودات دریایی را در اعماق شکار کرده و از آنان برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. مراقب تاریکی ها باشید چرا که خطرات غیرمنتظره ای را در خود پنهان نموده اند.

دانلود بازی Surviving the Abyss

رهبری تیم تحقیقاتی را برعهده گرفته، پایگاه خود را گسترش دهید و پروژه شبیه سازی و تحقیقات ژنتیکی خود را کامل کنید. ساختمان ها و تاسیسات معدنی خود را به طور موثر با ایجاد تونل و خطوط برق متصل کنید.با استفاده از زیردریایی ها و نیرو های اکتشافی، منابع دور از پایگاه خود را کشف کرده و ایمن کنید.جمله “تاریکی خطر است، نور ایمنی است.” را فراموش نکنید. سرنوشت خدمه و نیرو هایتان در دستان شماست. پس در انجام کامل وظایف خود به خوبی تلاش کنید.

دانلود بازی Surviving the Abyss که توسط موتور بازی سازی Unity طراحی شده است از جلوه های گرافیکی و محیط جذابی برخوردار می باشد. صدا گذاری ها ، محیط اقیانوس و .. با جزئیات دقیقی توسعه داده شده اند.هم اکنون می توانید این بازی شبیه ساز را که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است را از دانلود فارسی دریافت کرده و نهایت لذت را ببرید.

<p>The post دانلود بازی Surviving the Abyss – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>