دانلود بازی I’m on Observation Duty 5 Build 9112930 برای کامپیوتر

دانلود بازی I’m on Observation Duty 5

این بازی ترسناک در مورد نظارت بر فیلم دوربین های نظارت زنده و تشخیص ناهنجاری ها می باشد. ناهنجاری ها از جابجایی مبلمان گرفته تا مزاحمان متغیر است. رفع ناهنجاری ها با ارسال گزارش باید انجام شود. در بازی I’m on Observation Duty 5 شما به چشمانی تیزبین و حافظه خوب نیاز خواهید داشت و هدف زنده ماندن در تمام شب است. I’m on Observation Duty 5 بزرگترین بازی Observation Duty با شش سطح منحصر به فرد است. گیم پلی برای کسانی که بازی های قبلی را بازی کرده اند آشناست. این بازی بخشی از مجموعه ای از بازی های ترسناک محبوب “نقطه تفاوت” است.

در بازی I’m on Observation Duty 5 وظیفه بازیکنان نظارت بر فیلم دوربین های نظارت زنده و تشخیص ناهنجاری ها در اتاق های تحت نظارت است. شما می توانید بین نماهای دوربین مختلف جابجا شوید. ناهنجاری به این معنی است که برای مثال چیزی (مثلاً یک اثاثیه) جابجا شده است، یک شی اضافی ظاهر شده یا چیزی ناپدید شده است. مزاحمان و ارواح نیز وجود دارد! هنگامی که متوجه شدید چیزی در هر یک از اتاق های نظارت شده متفاوت است، باید با انتخاب مکان و نوع ناهنجاری مناسب برای رفع آن، گزارشی را ارسال کنید.

ناهنجاری‌ها به‌طور تصادفی ظاهر می‌شوند، بنابراین بازیکن هرگز نمی‌داند در آینده چه اتفاقی می‌افتد. تعداد زیاد ناهنجاری های فعال و گزارش نشده به معنای پایان بازی است. هدف این است که به اندازه کافی زنده بمانید (از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۰۶:۰۰ ). برای زنده ماندن در تمام شب به چشمانی تیزبین و حافظه خوب نیاز دارید. بازی حاوی وحشت روانی است که عمدتاً از پارانویید کردن بازیکن در مورد آنچه در خانه تغییر کرده است ناشی می شود. همچنین برخی از هیولاهای ترسناک نیز وجود دارند که ممکن است ظاهر شوند.

<p>The post دانلود بازی I’m on Observation Duty 5 Build 9112930 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>