دانلود بازی Avernus – DODI/GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Avernus

اگر به دنبال بازی های پر رمز و راز باستانی هستید قطعا عنوان جدید بازی Avernus می تواند برای شما جذاب باشد. این بازی که در سبک های اکشن, ماجرایی, Indie چالش برانگیز می باشد، توسط شرکت Subsolar Entertainment طراحی و توسعه داده شده است و در ماه جاری امسال برای پلتفرم کامپیوتر و ویندوز عرضه و در دسترس کاربران قرار گرفته است. جهت کسب اطلاعات درباره محیط بازی، تصاویر، تریلر و گیم پلی با ما همراه باشید.

داستان بازی Avernus در مقبره باستانی و مرموز از یک خدای فراموش شده جریان دارد. که با حمله لشکر از لژیون های جاه طلب مورد تهدید قرار گرفته است. این اتفاق درحالی می افتد که در مقبره شکسته شده، مهر و موم آن باز گشته است و هیچ کس نیز برای مقاومت و دفاع از مقبره این خدا وجود ندارد.

در این زمان که همه ی چیز بسیار ناامید کننده به نظر می رسد، خدای فراموش شده به منظور جلوگیری از تخریب و تسخیر شدن مقبره ی باستانی خود و دفاع از آن، نیرو و قدرت ماورایی خود را در داخل یک نگهبان مرده می دمد و زندگی دوباره با این قدرت ها به او می بخشد تا از مقبره اش دفاع کرده و در این راه بجنگد. شما اکنون کنترل این نگهبان احیا شده را در دست می‌گیرید و باید در مکان های خطرناک مقبره دشمن متعارض را شکست دهید.

دانلود بازی Avernus

برای زنده ماندن از این سفر پرمخاطره، باید به نبردهای سریع و سخت بازی ها تسلط داشته باشید، راه های هزارتو را کشف کنید، Boss ها و هیولا های عظیم را نابود کرده و توانایی هاو قدرت آنها را به ارث ببرید. هر چقدر که در این مسیر پیش بروید، حقایق جدیدی در مورد سرنوشت جهان شروع به آشکار شدن می کند. خود را برای مواجهه با آن آماده نمایید. به نظر شما چه چیزی باعث نابودی خدایان باستانی شده است و چگونه اشتباهات گذشته آنها حتی بعد از مرگ هنوز آنها را آزار می دهد. در نهایت توصیه میکنیم دانلود بازی Avernus را از دست ندهید و برای دریافت این گیم زیبا با وب سایت دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Avernus – DODI/GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>