دانلود بازی Estencel – FitGirl/TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Estencel

بازی Estencel عنوان جدیدی از سری گیم های اکشن، مبارزه ای جذاب است که به تازگی منتشر شده است. این بازی توسط شرکت Rone Vine طراحی و توسعه داده شده است. اگر جز علاقه مندان به بازی های رزمی و اکشن سوم شخص هستید، توصیه می کنیم این گیم را از دست ندهید. بازی در ماه جاری سال ۲۰۲۳ به وسیله کمپانی سازنده برای پلتفرم کامپیوتر عرضه و منتشر شده است.با ما همراه باشید.

گیم پلی بازی Estencel به طرز زیبا و چشم نوازی طراحی شده است. داستان بازی را در شهر Estencel اتفاق می افتد. شما به عنوان یک قاتل و جنگجو ماهر هستید و با انواع از هیولا ها، Boss ها، موجودات ترسناک و … مواجه میشوید که باید تمام توان و قدرت خود را بکار گرفته و آنان را از بین ببرید. در حومه شهر کاوش کنید و اسرار تاریکی و … را فاش نمایید. سبک مبارزه خود را برای شکست حریفان انتخاب کرده و از آنان نهراسید.

دانلود بازی Estencel

سیستم مبارزه ای بازی بسیار داینامیک و پویا بوده که منجر به خلق صحنه های جنگی چشم نوازی می شود. شما در بازی Estencel قادر خواهید بود که اسلحه خانه بزرگی که وجود دارد، انواع مختلفی از لوازم جنگی همچون یک شلاق برنده گرفته تا تفنگ ساچمه‌ای قدرتمند، استفاده نمایید. در بازی امکان شخصی سازی و تقویت سلاح ها نیز وجود دارد و شما می توانید از چندین اسلحه استفاده کنید و در هر مبارزه خود متناسب با رقیبتان از سلاح مورد علاقه خود بهره مند شوید.

دانلود بازی Estencel از قابلیت Multiplayer و آنلاین شبکه نیز برخوردار است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با دوستان خود از طریق Steam remote play یا بر روی یک کامپیوتر با Split Screen به بازی بپردازید و نهایت لذت را از گیم پلی جذاب آن ببرید. بازی به تنهایی توسط یک فرد طراحی و توسعه داده شده است و جالب است که بدانید، طراحی آن از Rone Vine حدود ۳ سال زمان گرفته است. این گیم جذاب حدود ۱۰ تا ۲۰ ساعت گیم پلی دارد که قطعا شما را مجذوب خود می نماید. هم اکنون میتوانید برای دریافت بازی با دانلود فارسی همراه باشید .



<p>The post دانلود بازی Estencel – FitGirl/TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>