دانلود بازی The Multi Medium – FitGirl/TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی The Multi-Medium

عنوان جدید The Multi-Medium نام بازی زیبا و دو بعدی در سبک های فکری، ماجرایی, فانتزی, Indie می باشد.شاید تاکنون چیز هایی راجب دنیای های موازی و سفر در آنها به گوش تان خورده باشد. این بازی میتواند تجربه های جالبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. بازی The Multi-Medium توسط Micah Boursier طراحی و توسعه بخشیده شده است و توسط سازنده در ماه جاری سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم PC عرضه و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

داستان بازی The Multi-Medium روایتی جالب درباره کاوشگری کنجکاو و باهوش می باشد. کاوشگر قصه بازی ما، قصد سفر در دنیای های موازی را دارد. زمانی که کاوشگر برای اولین سفر خود در جهان های چند بعدی آماده میشود و سفر خود را شروع می نماید. همه چیز طبق انتظار و برنامه وی پیش نمی رود. مشکلات و نقص فنی اتفاق افتاده و منجر به این میشود که وی راه بازگشتی به خانه نداشته باشد و در دنیاهای چند بعدی و موازی گیر بیفتد !

دانلود بازی The Multi-Medium

ماجرا به این سادگی ها ختم نمی شود. اکنون شما در جهان های موازی گیر افتاده اید و برای خروج از هر یک از آنها باید معما ها ، پازل ها و چالش های زیادی را پشت سر بگذارید. در بازی فکری The Multi-Medium بپرید، بالا بروید، تاب بخورید، شنا کنید و در ۱۰ جهان مختلف دست و پنجه نرم کنید، که هرکدام دارای سبک هنری، محیط و داستان خاص خود هستند.هر مرحله از بازی در یک محیط فیزیکی متفاوت نقاشی یا ترسیم شده است و در ساخت بازی از هیچ هنر دیجیتالی استفاده نشده است.

در هر یک از مراحل بازی با چالش ها و مکانیک های جدیدو هیجان انگیز روبرو خواهید شد که جذابیت گیم پلی بازی را چندین برابر میکند. در بازی ۷ Boss وجود دارد که شما باید با آنها مبارزه کرده و آنان را شکست دهید و اجازه ندهید تا سد راهتان شوند. تعداد زیادی شخصیت عجیب و غریب برای ملاقات وجود دارند، با آنها آشنا شوید و سعی کنید اسرار پنهان در هر مرحله را کشف کرده و از سفر خود لذت ببرید. پیشنهاد میکنیم دانلود بازی The Multi-Medium از دست ندهید و با دانلود فارسی همراه باشید



<p>The post دانلود بازی The Multi Medium – FitGirl/TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>