دانلود بازی Colossal Cave – TENOKE/DODI برای کامپیوتر

دانلود بازی Colossal Cave

بازی Colossal Cave عنوان یک بازی حذاب و جدید به سبک ماجراجویی، استراتژیک و ایندی است که توسط شرکت Cygnus Entertainment توسعه و طراحی شده و توسط همین شرکت برای علاقه مندان به اکتشاف و بازی های اسرار آمیز و برای پلتفرم هایی از جمله PC منتشر شده است، تا بازیکنان بتوانند استعداد و ذوق ماجراجویی خود را شکوفا کنند.

بازی کامپیوتری Colossal Cave داستان یک ماجراجویی اسرار آمیز در یک غار جادویی است.بازی تجسم و بازسازی یک ماجراجویی مشهور توسط دو کاراکتر به نام های ویل کروتر و دان وودز است، که سفری خطرناک را به یک غار اسرار آمیز شروع میکنند. طراح اصلی شخصی به نام روبرتا ویلیامز است که ایده بازی را داده که آنچه را در فکر خود بوده تبدیل به بازی کرده و سعی کرده به داستان های افسانه ای جامه واقعیت بپوشاند.

دانلود بازی Colossal Cave

غار این بازی بسیار بزرگ بوده، دارای سوراخ و حفره های فراوان، که مهارت سازنده بازی را در بازسازی یک غار خاکی نمکی را نشان میدهد، که فضای کاملا سه بعدی آن به شما حس حضور در غار را القا میکند. در غار به تمام جزئیات توجه کنید و سعی کنید از همه جا اطلاعات کسب کنید، نهر های زیر زمینی و مخازن غوطه ور را شناسایی کنید،گنجینه های گمشده و تمدن های باستانی را کشف کنید و در تلاش برای کشف اسرار غار با دوستان خود روبرو شوید و دشمنان را از سر راه بردارید.

توانایی چندین بار تکرار بازی و کشف چیزهای جدید چیزی است که تقریباً پنجاه سال است که این بازی را در قلب نسل‌های گیمر نگه داشته است. اگر فکر می‌کنید که می‌دانید بازی‌های ماجراجویی چیست، شاید تعجب کنید که بدانید غار عظیم این ژانر را چگونه تعریف می‌کند.آیا می توانید نه تنها از غار عظیم جان سالم به در ببرید، بلکه از آن عبور کنید و تمام اسرار آن را به دست آورید؟ زمان نشان خواهد داد که شما نفیس ترین و کلاسیک ترین ماجراجویی را انجام می دهید.

درون غار دنیای عجیبی وجود دارد، از گنجینه های طلا و مروارید گرفته تا پل های معلق و اژدها و راه های مخفی و حیوانات عجیب غریب، به علاوه شما دارای دو نقشه هستید که مناطق غار را به شما نشان میدهد تا هیچ گاه گم نشوید. همه اینها باعث میشود هر دوستدار ماجراجویی را روی صندلی و پشت سیستم میخکوب کند تا سرانجام این سفر پرخطر را کشف کند.جهت دانلود بازی Colossal Cave با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Colossal Cave – TENOKE/DODI برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>