دانلود بازی The Secret Ops – DODI/TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی The Secret Ops

بازی The Secret Ops عنوان یک بازی جذاب و مهیج به سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی است که توسط شرکت PeterJuee توسعه و طراحی شده، و توسط همین شرکت برای پلتفرم های مختلفی از جمله PC منتشر و وارد بازار شده است. خود را برای یک ماموریت تازه آماده کنید و با تجربه خود به حل یک بحران بپردازید، اگر فکر میکنید بازیکن باهوشی هستید ،حتما این بازی را امتحان کنید چون دشمنان قرار است حسابی شما را به چالش بکشند.

داستان بازی The Secret Ops یک بازی تیراندازی سوم شخص مستقل است که توسط یه نفر اداره میشود، در واقع تمام بازی حول محوریت کارهایی است که یک شخص انجام میدهد و تصمیمات و حرکات آن فرد ، اتفاقات بازی را رقم میزند. بازی دارای طرحی فشرده و سطحی نسبتا متوسط میباشد که خیلی آسان و بدون هیجان باشد و نه اینکه نتوان مرحله های آن را به پایان برد.

دانلود بازی The Secret Ops

بازی بسیار کامل و ایده آل برای همه طرفداران بازی های مستقل و شوتر میباشد.جدای از اینها ویژگی های منحصر به فردی مانند فناوری ضبط چهره و همچنین پشتیبانی قدرتمند Metahuman و موتور Unreal برای عملکرد بهتر دارد، که باعث بهتر شدن CG بازی شده است.یک آژانس مخفی ابردولتی – UNBSEPA به دلیل تحقیقات ناکافی در مورد فناوری ناشناخته بیگانگان، حوادثی را ایجاد کرد که منجر به تهاجم در مقیاس کوچک به نژادهای بیگانه شد. بازیکنان به عنوان عوامل آژانس عمل خواهند کرد و خطر ناشی از تصادف را از بین خواهند برد. شما مهمات کافی برای رویارویی با دشمنان مختلف خواهید داشت، به یاد داشته باشید، برخی از دشمنان بسیار حیله گر هستند، آنها می دانند که در سایه ها پنهان شوند.

در بازی شما کنترل شخصیتی را بر عهده دارید که تمام وقایع بازی را در ساختمانی بسته شده انجام میدهد.صحنه بازی این اثر را می توان به طور تقریبی به ۵ منطقه اصلی تقسیم کرد. اولین صحنه یعنی «منطقه اداری» که منطقه اداری کارکنان غیرنظامی است، معمولاً مدیریت فایل، استقرار عملیاتی و مکان های ملاقات در آن قرار دارد. یک خط مخفی مترو تمام ورود و خروج را کنترل می کند. حوزه دوم “منطقه تحقیقات علمی” است که یک منطقه مهندسی معکوس است که فناوری بیگانه را به فناوری قابل استفاده توسط تمدن زمین تبدیل می کند. منطقه سوم «منطقه آزمایشی» است که منطقه ای برای تحقیق در مورد کشف برخی تمدن های غیرعادی است.

منطقه چهارم «منطقه توسعه سلاح» است که برای توسعه سلاح ها و تجهیزاتی استفاده می شود که می تواند برای مقابله با بلایای ناگهانی به نسل بعدی اعمال شود. منطقه پنجم “منطقه تحقیقاتی هسته” است، رازی مدفون در این منطقه که بازیکنان در پایان آن را خودشان کشف خواهند کرد.دشمنی که با آن رو به رو میشوید ، براساس گزارش های بدست آمده دارای چهار نوع نژاد میباشد، که دو نوع اول IQ خیلی بالایی ندارند،اما دو نوع دیگر خیلی باهوش هستند و برای فرار از تعقیب شما ساخته شده اند، پس باید مراقب آنها حتما باشید. جهت دانلود بازی The Secret Ops با دانلود فارسی همراه باشید



<p>The post دانلود بازی The Secret Ops – DODI/TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>