دانلود بازی Escape the Backrooms v29.03.2023 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Escape the Backrooms

یک بازی ترسناک بین ۱ الی ۴ است. از سطوح اتاق های مخوف عبور کنید و در عین حال از موجودیت ها و سایر خطرات برای تلاش و فرار اجتناب نمایید. وسعت به ظاهر بی نهایت سطوح آشنای ترسناک را در اتاق های پشتی بر اساس افسانه های معروف کریپی پاستا کاوش کنید.

در بازی Escape the Backrooms هر سطح دارای راه های مختلفی برای فرار با خطر در طول مسیر است. گرافیک واقع گرایانه، حداقل رابط های کاربری و محیط دلگیر، تجربه ای همهجانبه را تضمین می کند. اتاق های پشتی را با یک تیم حداکثر ۴ بازیکن کاوش کنید. با چت صوتی با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید. مطمئن شوید که از تیم خود دور نشوید، زیرا می توانید به راحتی در فضای گیج کننده اتاق های پشتی گم شوید. موجودات نیز می توانند صدای شما را بشنوند، بنابراین هر زمان که احساس خطر کردید ساکت بمانید.

با به‌روزرسانی‌های منظم محتوایی که موارد بیشتری را اضافه می‌کنند، ۸ سطح منحصربه‌فرد را بر اساس افسانه‌های پشتیبان طی کنید. هر سطح دارای یک راه متفاوت برای فرار با خطرات مختلف در طول راه است. در طول بازی Escape the Backrooms اگر مراقب نباشید و از واقعیت در مناطق اشتباه خارج شوید، به اتاق‌های پشتی می‌رسید، جایی که چیزی نیست جز بوی بد فرش قدیمی، صداهای ترسناک و غیره.

<p>The post دانلود بازی Escape the Backrooms v29.03.2023 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>