دانلود بازی Red Dead Redemption 2 Build 1436.28 – EMPRESS/DODI برای کامپیوتر

دانلود بازی Red Dead Redemption 2

در سال ۱۸۹۹ در غرب وحشی آمریکا رخ می دهد که دو نفر به نام های آرتور مورگان و گروهش تحت پیگرد قانونی ماموران فدرال و شکارچیان قرار دارند. در غرب وحشی آمریکا جایی که هر قاتل و سارقی وجود دارد و برای رسیدن به کمترین نیاز ها جان انسان ها را باید با گروهتان بگردید و سعی کنید زنده بمانید و با قاتلین و شکارچیان جان خود را مبارزه کنید و شما آنها را شکار کنید.


برای جان همه افراد گروهتان ارزش قائل و آنها را از خطر مرگ برهانید. دانلود بازی Red Dead Redemption 2 را می توان یک شاهکار گرافیکی دانست که علاوه بر داستان زیبای آن انتخاب هر بازیکنی را به سمت خود جلب کند و حالا با آپدیت هایی که انجام می شود یکی از بی ایرادترین بازی های جهان بازی، اکشن و ماجرایی را انجام می دهد عرضه کند. شما در این بازی باید مجرمان تحت تعقیب را پیدا کنید، آنها را به سزای اعمالشان برسانید و جایزه آن را بگیرید.

دانلود بازی Red Dead Redemption 2

همچنین می توانید حیواناتی را که در مناطق محتلف بازی می کنند شکار کنید و یا گنجینه هایی را که توسط دزدان و سازندگان دیگر جمع آوری می شوند و در جایی پنهان می شوند و پیدا می کنند و آنها را برای خود بردارید یا برای فروش برسانید تا با استفاده از پول آن را انجام دهید. بتوانید برای خود جا و مکانی همیشگی تهیه کنید .

بازی رد دد ریدمپشن ۲ یا دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای رایانه های شخصی و همچنین پشتیبانی از HDR، قابلیت اجرای صفحه نمایش با رزولوشن ۴K و بالاتر، پیکربندی های چند مانیتور، پیکربندی های صفحه عریض، نرخ فریم بالاتر و موارد دیگر را می دهد.

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برنده بیش از ۱۷۵ جایزه بهترین بازی سال و دریافت کننده بیش از ۳۰۰ هزار امتیاز در سایت استیم است.RDR2 داستان حماسی قانون شکنی آرتور مورگان و باند بدنام Van der Linde است که در سپیده دم عصر مدرن در سراسر آمریکا در حال فرار هستند. همچنین شامل دسترسی به دنیای زندگی مشترک Red Dead Online است.

آرتور مورگان و باند Van der Linde قانون شکنانی هستند که در حال فرار هستند. در حالی که ماموران فدرال و بهترین شکارچیان پدر کشور در حال جمع شدن هستند، این باند برای زنده ماندن باید در قلب ناهموار آمریکا دزدی، سرقت و مبارزه کند. از آنجایی که تشدید اختلافات داخلی تهدیدی برای از هم پاشیدن باند است، آرتور باید بین آرمان های خود و وفاداری به باندی که او را بزرگ کرده است، یکی را انتخاب کند.

Red Dead Redemption 2 اکنون دارای محتوای اضافی Story Mode و حالت عکس کامل است، دسترسی رایگان به دنیای زندگی مشترک Red Dead Online را نیز دارد، جایی که بازیکنان مجموعه‌ای از نقش‌ها را بر عهده می‌گیرند تا مسیر منحصر به فرد خود را در مرز ایجاد کنند.

دانلود بازی رد دد ریدمپشن 2 برای کامپیوتر

آنها مجرمان تحت تعقیب را به عنوان یک شکارچی فضل ردیابی می کنند، به عنوان یک معامله گر کسب و کار ایجاد می کنند، به عنوان یک کلکسیونر گنجینه های عجیب و غریب را کشف می کنند یا یک کارخانه تقطیر زیرزمینی را به عنوان Moonshiner اداره می کنند و خیلی چیزهای دیگر.

با تمام پیشرفت‌های گرافیکی و فنی جدید برای غوطه‌ور شدن عمیق‌تر، دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای رایانه شخصی از تمام قدرت رایانه شخصی بهره می‌برد تا هر گوشه از این دنیای عظیم، غنی و پرجزئیات را زنده کند، از جمله افزایش فاصله‌ها.

روشنایی جهانی با کیفیت بالاتر و انسداد محیط برای بهبود روشنایی روز و شب؛ بازتاب های بهبود یافته و سایه های عمیق تر و با وضوح بالاتر در تمام فواصل. بافت های درختی و بافت های چمن و خز بهبود یافته برای واقع گرایی بیشتر در هر گیاه و حیوان.

راهنمای رفع مشکل خارج شدن از بازی

<p>The post دانلود بازی Red Dead Redemption 2 Build 1436.28 – EMPRESS/DODI برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>