دانلود بازی Summer of 58 Build 8084293 – Portable برای کامپیوتر

دانلود بازی Summer of 58

یک بازی ترسناک ، ماجراجویی و شبیه ساز می باشد که توسط کمپانی EMIKA_GAMES ساخته شده و به وسیله همین کمپانی در ماه جولای ۲۰۲۱ برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. بازی Summer of ’58 یک تجربه مهیج روانشناختی اول شخص است. این بازی در یک ساختمان متروکه از اردوگاه شوروی اتفاق می افتد. در تابستان سال ۲۰۰۸ شخصیت اصلی این بازی بنا به درخواست دوستان خود به کشور روسیه می رود تا اردوگاه متروکه “یونوست” را کشف کند. مردم محلی می گویند که در این مکان ارواح بی قراری زندگی می کنند و این باید بررسی شود.

اردوگاه پیشگامان “یونوست” مکان مشترکی است که والدین سال به سال فرزندان خود را برای تابستان ترک می کنند. تا اینکه یک روز در سال ۱۹۵۸ کابوسی اتفاق افتاد که بسیار ترسناک تر از داستان های آتش سوزی بود. ساکنان و مشاوران در این مکان کشته شدند. یکی از کودکان متهم شد زیرا سوغاتی آن مرحوم در آن چیزها پیدا شده بود اما او پیدا نشد. این اردوگاه بسته شده بود و دیگر هیچکس درهای آن را باز نکرد. الکس مورتون یک وبلاگ نویس ویدیویی است که فیلم های آشکاری درباره پدیده های ماورا الطبیعه در سراسر جهان می سازد.

در بازی Summer of ’58 با مشاهده تغییرات از یک اتاق به اتاق دیگر بروید و دریابید که در آن روز ، در تابستان سال ۱۹۵۸ چه اتفاقی افتاده است.  رمز و راز پدیده های عرفانی شایعه شده را حل کنید. اردوگاه پیشگامان را به آرامی کاوش کنید ، به صدای خش خش گوش دهید. اشیا های پنهان را پیدا کنید تا در فضای آن روزها غوطه ور شوید و شما با صداهای طبیعی محیط همراه خواهید بود که تأثیر حضور را منتقل می کنند.

<p>The post دانلود بازی Summer of 58 Build 8084293 – Portable برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>