دانلود بازی SuchArt Genius Artist Simulator v2.0.7.0 برای کامپیوتر

دانلود بازی SuchArt: Genius Artist Simulator

در این بازی شبیه سازی شما یک هنرمند نابغه هستید که در سال ۲۱۳۰ زندگی می کنید. از استودیوی فضایی که دارید بهترین استفاده را ببرید. با طیف وسیعی از ابزارها آثار هنری بسازید ، آثار خود را بفروشید ، مشهور شوید و آتلیه خود را ارتقا دهید و بگذارید تخیل شما رشد پیدا کند و هنر رویاهایتان را خلق کنید.

در بازی SuchArt: Genius Artist Simulator دنیای اطراف خود را به یک بوم عظیم تبدیل کنید و هر کاری که دوست دارید با آن انجام دهید. مقداری رنگ قرمز به آن دیوار غم انگیز اضافه کنید ، رنگ را روی زمین بریزید و آن را اکسپرسیونیسم انتزاعی بنامید ، یا مجموعه ای از نقاشی های الفبا را از A تا Z شروع کنید. از ظاهر اولیه و یا عملکرد استودیوی خود راضی نیستید؟ مشکلی نیست ، زیرا شما همیشه می توانید قفل اتاق های جدید را باز کنید ، مبلمان و دکوراسیون بخرید و آنها را در هر مکانی که می خواهید قرار دهید و هنر خود را بفروشید و در معرض دید قرار دهید.

در بازی SuchArt: Genius Artist Simulator نقاشی های خود را در بازار بفروشید ، تمام سفارشات مشتریان خود را انجام دهید و پاداش سخاوتمندانه یا شاید هدیه دریافت کنید. فراموش نکنید که می توانید هنر شگفت انگیز خود را به نمایش بگذارید و ببینید منتقدان درباره آن چه می گویند و در این بازی می توانید به راحتی به نتیجه ای که آرزو داشتید برسید.

<p>The post دانلود بازی SuchArt Genius Artist Simulator v2.0.7.0 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>