دانلود بازی Beneath the Mountain – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Beneath the Mountain

اگر شما هم جزء علاقه مندان به بازی های استراتژیک و ساخت و ساز هستید. این بازی جدید که به تازگی نسخه Early Access آن توسط شرکت Gameclaw Studio برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است را از دست ندهید. بازی توسط کمپانی Omnis Rector Studios در دست طراحی و توسعه می باشد و به محض اتمام فرآیند تکامل و ساخت بازی، نسخه کامل آن در سال جاری عرضه خواهد شد.

در بازی Beneath the Mountain ، شما به عنوان پادشاه یک تمدن نوپا از کوتوله های معدنچی بازی می کنید که به دنبال یافتن ثروت خود در اعماق تاریک کوه هستند. شما راه خود را از میان کوهستان حفر می کنید و در طول مسیر با دشمنان خطرناک زیادی روبرو خواهید شد و این در حالی است که از قلمرو خود در برابر تهاجمات و حملات دوره ای اورک ها محفاظت می کنید.

این بازی در سبک شهر سازی و استراتژیک با تم موجودات افسانه ای و کوتوله های معدنچی است. سبک و محیطی که مشابه با بازی های کلاسیک و خاطره انگیزی همچون سری بازی های Strong Hold یا همان جنگ های صلیبی می باشد.

در بازی استراتژیک Beneath the Mountain راه خود را به درون کوه حفر کنید، معادن طلا و نقره را کشف کنید، ساختمان بسازید، ارتشی برای خود مهیا کنید، تله گذاری کنید و موجودات پستی را که در اعماق غارهای تاریک کوهستان کمین کرده اند شکست دهید. و مهمتر از همه اینها، پیش از اینکه اورک های دشمن بتوانند پادشاهی شما را نابود کنند، «قلب کوه» را پیدا کنید.

دانلود بازی Beneath the Mountain

بازی به صورت سه بعدی با زاویه دید از بالا به پایین و ایزومتریک است که با هدف بازی شدن به صورت کژوال یا معمولی ساخته شده تا هر زمان که بخواهید بتوانید آن را کنار گذاشته و هر زمان که خواستید دوباره از سر بگیرید.
تمرکز بازی Beneath the Mountain بر روی گسترش قلمرو و پادشاهی خود، معدن‌ حفر کردن، ساختمان‌ سازی، آموزش ارتش و تله گذاری است. همه اینها در یک محیط تاریک در چندین طبقه زیرزمینی انجام می شود.تجربه شما از این بازی‌ طولانی و چالش برانگیز خواهد بود. درحالی که سعی می‌کنید پادشاهی خود را گسترش دهید و در عین حال از آن در برابر تهدیدهای دائمی دفاع کنید.جهت دانلود بازی Beneath the Mountain برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Beneath the Mountain – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>