دانلود بازی Agent Roy Zombie Hunt – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Agent Roy Zombie Hunt

عنوان بازی جدید و جالبی به سبک اکشن ‌و RPG است که توسط استودیو Royex Studio توسعه و طراحی شده است و توسط کمپانی Royex Technologies LLC برای پلتفرم های مختلفی از جمله PC منتشر و وارد بازار شده است. تا کنون فیلم های زیادی را درباره زامبی ها و نحوه تبدیل انسان ها به آن را دیده اید ، اما این بار شاهد بازی آن هستید که تجربه معاشرت با آنها و کشتن آنها با تفنگ در این بازی به شما داده شده است.

بازی Agent Roy – Zombie Hunt دومین قسمت از سری Agent Roy است. این یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص هیجان انگیز است. آماده باشید که وحشت بازگشته است. ۳۰۰ زامبی در یک روستا وحود دارد که آنها در ۱۵ خانه پخش شده اند که شما باید آنها را بکشید. مامور روی، با مهارت ها و بینش بی عیب و نقص خود، این چالش را پذیرفته است. او باید با بدترین کابوس های خود روبرو شود و ملت را به آرامش برساند.

دانلود بازی Agent Roy Zombie Hunt

دهکده کانوری که چهار نیروگاه هسته ای فعال را در خود جای داده است، مسئولیت مستقیم تامین انرژی و برق شبکه سراسری را بر عهده دارد. بیش از ۳۰۰ نفر در اینجا به صورت شیفتی کار می کنند. این کارگران در اطراف کارخانه های همان روستا می مانند.همه چیز طبق معمول و طبق برنامه کار می کرد، تا اینکه یک آزمایش ایمنی نادرست انجام شد که منجر به نشت وحشتناک گاز سمی زنون شد که همین گاز شروع کننده ماجرا بود و باعث تبدیل انسان ها به زامبی شد‌.

معمولاً یک روستای زیبا و دلنشین، پس از انفجار، ساکنان کل آن روستا یا مرده اند یا مفقود شده اند و هیچ نشانی از زندگی ندارند. در نتیجه پس از انفجار و نشت این گاز هر کس زنده بود، مجبور به تخلیه روستا را کرد.

چهار ماه به همین منوال گذشت، بدون ذره ای زندگی در آن منطقه،ناگهان روستا دچار سیل شدید می شود. یک فیلم چیزی نگران کننده را نشان می دهد، همه اجساد در دهکده اکنون از مردگان برمی خیزند، یکدیگر را می کشند و می خورند و زامبی ها اکنون به سرزمین اصلی نزدیک می شوند.طبق منابع، هر خانواده ای که زمانی در دهکده وجود داشت، اکنون تحت تأثیر قرار گرفته است و اکنون کل منطقه پر از زامبی های آدمخوار است.دولت با هرج و مرج اطراف درمانده است و هیچ یک از نیروهای ویژه آماده کمک به کشور از سقوط آن نیستند.

مامور روی این چالش را پذیرفته است. آیا او می تواند این ماموریت تقریبا غیرممکن را به پایان برساند؟ شما باید او را در این عمر خطیر یاری کنید و با کمک به او، با استفاده از تفنگ شکاری او تمام زامبی ها را بکشید و شهر را پاکسازی کنید.جهت دانلود بازی Agent Roy Zombie Hunt برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Agent Roy Zombie Hunt – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>