دانلود بازی Scary Turnaround – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Scary Turnaround

عنوان جدیدی از سری بازی های فکری منتشر شده در سال جاری می باشد. این بازی که در سبک های ماجراجویی، شبیه سازی، رمز گشایی است، توسط شرکت STuNT طراحی و ساخته شده است. شرکت سازنده ی بازی این گیم را برای پلتفرم ویندوز یا PC منتشر کرده و روانه بازار گردانده است.

داستان بازی Scary Turnaround از آنجایی آغاز می شود که شما به صورت اتفاقی وارد غاری در یک کوه که در ارتفاعات واقع شده است، می شوید با وارد شدن شما به این مکان، راه ورود شما بسته می شود و شما تا به خود می آیید، متوجه میشوید که در این مکان تاریک و مخوف گیر افتاده اید. به نظرتان اکنون سرنوشت شما چیست ؟ یعنی داستان با مرگ شما به پایان میرسید ؟

اولین اقدام روشناییست، بله درست شنیده اید. باید از چراغ قوه استفاده کنید تا امکان مشاهده این مکان برای شما فراهم شود. با فراهم شدن روشنایی، حقایقی جدید برای شما آشکار می شوند. اشیاء گمشده با ارزش، ابزار های گوناگون، اجساد انسان و … همه ی این ها نشان دهنده یک موضوع می باشد. این که این غار در واقع یک مکان خاص بوده است. با کمی جستجوی بیشتر متوجه خواهید شد که این مکان در گذشته به عنوان یک آزمایشگاه مورد استفاده قرار میگرفته است. اما دلایلی که موجب شده است تا به این روز بیافتد هنوز نامشخص می باشد.

دانلود بازی Scary Turnaround

وظیفه شما در بازی Scary Turnaround این است که اسرار موجود در این غار ترسناک را کشف نموده و به دنبال راه فراری برای خود باشید. با جستجو های بیشتر متوجه خواهید شد که اتاق ها و … گوناگونی در اینجا وجود دارد و شما در نهایت به دنبال کلید خروج خود هستید. پس تمام فکر و تمرکزتان را به کار بگیرید تا معما هارا حل کرده و در نهایت بتوانید کلید را پیدا کنید.

بازی از گرافیک ساده ، همین طور گیم پلی بسیار راحتی برخوردار می باشد که از اذیت شدن بازیکن جلوگیری می نماید. موزیک سبک، داستان نسبت جالب و … همگی از نقاط مثبت این دانلود بازی کم حجم می باشند.جهت دانلود بازی Scary Turnaround برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Scary Turnaround – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>