دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin v1.30 – FitGirl / P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin

سبکی جدید از سیری بازی Final Fantasy است که از ابتدا در مراسم E3 سال ۲۰۲۱ مشخص بود که مورد توجه پلیرها قرار خواهد گرفت. شما در این بازی در نقش شخصی با نام جک خواهید بود که به مبارزه در جهان فاینال فانتزی میپردازید. در بازی بزرگترین چیزی که به چشم می خورد نیاز جک به آشوب و مبارزه است و در حال یافتن دشمن اصلی خود Chaos است. Stranger of Paradise Final Fantasy بخشی باز سازی شده از فاینال فانتزی اوریجین است که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده بود.

بازی به اکثر زمینه‌ها از بازی Final Fantasy الهام گرفته به طور کلی می‌توان گفت نسخه‌ای ساده از سری بازی Final Fantasy است. در Stranger of Paradise Final Fantasy هم مثل سری های بازی فاینال فانتزی از مکانیزم نبردهای عالی و متنوع ساخته شده و فرمول ساخت بازی مثل همیشه مبارزه با هیولاها، جمع آوری تجهیزات، کاوش در دنیایی وسیع همراه با شهرها و سیاه‌چال‌ها و المان‌های مشابه دیگر است.

دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin

در بازی می‌توانید کیفیت سلاح‌های خود را در بازی بالا برده و همچنین در این نسخه می‌توانید به بهترین شکل از زره استفاده کنید. بازی دارای یک داستان اصلی و تعداد زیادی داستان های فرعی است که می‌توانید هر دو را همزمان جلو ببرید. همچنین از کاراکتری که شکست می‌دهید را می‌توانید از ابزار و سلاح های آن استفاده کرده و برای خود بردارید.

نوع مبارزات در این بازی به گونه ای شده که می‌توان گفت تا حدودی از سری بازی Dark Souls الهام گرفته شده و به وضوح می‌توانید ببینید که نوع مبارزات ارتقا پیدا کرده است. همچنین یک قابلیت جالب به بازی اضافه شده است که Soul Shield نام دارد و با جذب حملات بیشتر، می‌توانید میزان سلامتی کاراکتر خود را حفظ کنید. البته در مقابل یک نوار زمان دار هم در بازی به چشم می خورد که در صورتی که به اتمام برسد شما در برابر حملات دشمنان بسیار آسیب پذیر خواهید شد.



<p>The post دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin v1.30 – FitGirl / P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>