دانلود بازی Age of Empires IV v6.1.130.0 – ۰xdeadc0de برای کامپیوتر

دانلود بازی Age of Empires IV

یکی از محبوب ترین بازی های استراتژی زمان واقعی به نام عصر فرمانروایان Age of Empires IV به شکوه خود باز می گردد و شما را در مرکز نبردهای حماسی تاریخی قرار می دهد که جهان را شکل داده است. Age of Empires IV با ارائه راه های جدید آشنا و مبتکرانه برای گسترش امپراتوری خود در چشم اندازهای وسیع با وفاداری بصری خیره کننده ۴K ، یک بازی استراتژی تکامل یافته در زمان واقعی را برای نسل جدید به ارمغان می آورد. در بازی Age of Empires IV شما در تلاش برای پیروزی در یک محیط تاریخی از ۸ تمدن مختلف در سراسر جهان از انگلیسی تا چینی تا سلطنت دهلی غوطه ور می شوید. شهرها را بسازید ، منابع را مدیریت کنید و نیروهای خود را در نبردهای خشکی و دریایی در ۴ کمپین مجزا با ۳۵ مأموریت که در ۵۰۰ سال سابقه از قرون تاریک تا رنسانس فعالیت می کنند ، هدایت کنید.

دانلود بازی Age of Empires IV

در بازی AGE OF EMPIRES 4 با شخصیت های تاریخی راه خود را برای عظمت انتخاب کنید ، ماجراهای ژوان آرک را در تلاش برای شکست دادن انگلیسی ها ، یا فرماندهی نیروهای قدرتمند مغول به عنوان چنگیز خان در فتح خود در سراسر آسیا کاوش کنید. انتخاب با شماست و هر تصمیمی که بگیرید نتیجه تاریخ را مشخص می کند. در این بازی خود را با مودهای مختلف سفارشی کنید و جهان را به چالش بکشید. برای رقابت آنلاین در این بازی می توانید با حداکثر ۷ بازیکن به رقابت بپردازید.

Age of Empires IV یک تجربه برای بازیکنان جدید با یک سیستم آموزشی است که ماهیت استراتژی زمان واقعی را آموزش می دهد و یک حالت داستان کمپین که برای بازیکنان اولین بار طراحی شده است تا به تنظیم و موفقیت آسان کمک کند ، اما برای بازیکنان باسابقه با مکانیک جدید ، استراتژی های تکامل یافته و تکنیک های رزمی به اندازه کافی چالش برانگیز است.

” آخرین نسخه این بازی از ویندوز های Windows 10 1909/2004/20H2/21H1 Or Windows 11 21H2 پشتیبانی می کند. “



<p>The post دانلود بازی Age of Empires IV v6.1.130.0 – 0xdeadc0de برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>