دانلود بازی JETT The Far Shore + Given Time – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی JETT The Far Shore + Given Time

عنوان بازی جذاب و جدیدی به سبک دانلود بازی اکشن، ماجراجویی و فکری است که توسط همکاری دو شرکت Superbrothers و Pine Scented توسعه و طراحی شده است و توسط همین شرکت Superbrothers برای پلتفرم های مختلفی همچون PC منتشر و وارد بازار شده است.خبر خوش برای طرفداران بازی های فضایی این است که این بازی تجربه جدیدی را از سفر های فضایی ارائه میدهد که شما میتوانید با استفاده از امکانات روز دنیا به اکتشاف در این کره ناشناس بپردازید و علوم جدیدی را کشف کنید.

این بازی در اوایل سال ۲۰۲۳ بر روی Steam منتشر می‌شود که شامل نسخه رایگان کاملاً جدید Given Time می‌شود. هم اکنون نسخه ی نمایشی JETT را دانلود کنید و سفری بین ستاره ای را آغاز کنید تا آینده ای را برای مردمی که در فراموشی تسخیر شده اند بسازید.JETT The Far Shore + Given Time یک ماجراجویی علمی تخیلی بلندپروازانه، سینمایی و غیرمتعارف از Superbrothers، یکی از خالقان Superbrothers: Sword & Sworcery EP (2011) میباشد.

دانلود بازی JETT The Far Shore + Given Time

وارد یک ماجراجویی تک نفره اکتشافی شوید که در پنج عمل گیرا شامل لحظات تاریخی، اکتشاف آرام، لحظاتی با همراهی صمیمانه، همراه با ترس و وحشت وجودی ارائه شده است. غوطه ور شدن در دریایی از موسیقی و صدای فراگیر با موسیقی خیره کننده Scntfc و صدای تقویت شده توسط A Shell In The Pit و Priscilla Snow بر جذابیت بازی دوچندان افزوده است. با آهنگ “Out Of My Hands” از جیم گاتری، سوار بر بازی شوید و از آن لذت ببرید.

روی سطح یک سیاره اقیانوسی افسانه ای مستقر شوید، خطوط ساحلی کشف نشده را از بین ببرید، گیاهان و جانوران بومی را بررسی کنید، با خطرات جدید سازگار شوید، و موانع سخت را با استفاده از مجموعه ابزارهای علمی جت خود حل کنید. منبع «the hymnwave» را بررسی کنید، این منبع، دعوتی بین ستاره‌ای است که مردم را وادار کرد تا برای رستگاری به فراسوی آسمان آشفته‌شان و آن سوی دریای ستارگان نگاه کنند.

سختی‌ها را تحمل کنید، از تعقیب‌کنندگان فرار کنید و با موجودات بزرگ «کولو» با پیشروی یا دور زدن دشمنان و عبور از خطرات دست و پنجه نرم کنید. برای کاوش در دنیای اسرارآمیز گسترده‌ای که در آن عناصر sim همه‌جانبه جهان باز در افق باقی می‌مانند، عمیق‌تر بگردید.جهت دانلود بازی JETT The Far Shore + Given Time برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی JETT The Far Shore + Given Time – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>