دانلود بازی The Cooking Class – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی The Cooking Class

عنوان بازی مهیج و ترسناکی به سبک دانلود بازی ماجراجویی است که توسط شرکت Another Dev Company طراحی و توسعه داده شده و توسط همین شرکت برای پلتفرم های مختلفی از جمله PC منتشر و وارد بازار شده است.اگر قلب ضعیفی دارید یا صحنه های کشت و کشتار و خون شما را اذیت میکند توصیه میکنم این بازی را امتحان نکنید ولی مطمئن باشید ماجراجویی شگفت انگیزی را از دست میدهید.

به خانواده دوپون خوش آمدید، یک خانواده خوب و آرام در استان نوا اسکوشیا در آتلانتیک کانادا که قرار است اتفاقات عجیبی در آن بیفتد. بیایید با هم یاد بگیریم که چگونه برای خود و خانواده تان غذاهای خوشمزه درست کنیم. زیرا به یاد داشته باشید، نمی توان با شکم خالی زندگی کرد!.

دانلود بازی The Cooking Class

یک VHS مناسبی را که در سراسر خانه پراکنده شده است،شما باید از طریق یک سیستم بصورت تصادفی این VHS را پیدا کنید و در اگر خطر خاصی متوجه شدید کد فرار را صدا بزنید.این خانواده علاقه خاصی به آشپزی دارند ولی در مابین این کلاس آشپزی لذت بخش ناگهان اتفاقاتی میفتد که خانه را تبدیل به یک اتاق فرار میکند.

اولین بازی از سه گانه برنامه ریزی شده بازی های خانواده دوپون، بازی The Cooking Class ادای احترامی به فیلم های ترسناک VHS، فیلم های اسلشر دهه ۸۰ و ۹۰ و داستان یک خانواده و میراث آن است. یک بازی اول شخص، که در آن بازیکن باید راه خود را پیدا کند. تولید کنندگان و توسعه دهندگان بازی اینگونه درباره محتوای بازی توضیح میدهند: این بازی در مورد آدم خواری است، اگر به این موضوع حساس هستید، لطفا از بازی آن خودداری کنید. بازی حاوی گور، خون و خشونت است.

پس از اتفاقاتی که میفتد، اعضای خانواده مشکوک میشوند، آنها وقتی به دنبال جستجوی علت این اتفاقات میروند، آدم های ترسناکی را در اتاق ها ،زیرزمین و جاهای مختلف خانه میبینند، آنها باید از دست این آدم خوار ها فرار کنند، کشته نشوند و راهی پیدا کنند تا آنها را از خانه بیرون کنند.جهت دانلود بازی The Cooking Class برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی The Cooking Class – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>