دانلود بازی Rat Cage – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Rat Cage

دوست دارید ذهن خود را به چالش بکشید ؟ بازی جدید قفس موش عنوان جدیدی از سری دانلود بازی فکری ، حل پازل می باشد که توسط شرکت GosunSoft طراحی و ساخته شده است. این بازی به تازگی توسط شرکت سازنده برای پلتفرم ویندوز عرضه و منتشر شده است. توصیه میکنیم این بازی کم حجم را از دست ندهید.

در بازی Rat Cage شخیصت شما یک موش آزمایشگاهی می باشد که در داخل یک ساختمان مشکوک در یک شب سرد زمستانی سرگردان می شود که برای رهایی از این سرگردانی باید از موارد مشکوکی که در ساختمان ظاهر می شوند دوری کنید، پازل ها و معماها را حل کنید تا بتوانید در این طوفان برفی، شب را با خیال راحت پشت سر گذاشته و به صبح برسید.

بازی RatCage در سبک بازی های اکشن ساده ای است که به صورت سه بعدی ساخته شده و می‌توانید با اسکرول کردن حرکت کنید یعنی می توانید به جلو، عقب، چپ و راست حرکت کنید و در صورت نیاز اشیای مورد نیاز خود را جمع آوری کنید.ساختمانی که موش داستان بازی Rat Cage در آن گیر افتاده است مناطقی دارد که پازل های برای حل کردن دارد و یا باید از ترفند های اکشنی استفاده کنید تا بتوانید از آن مراحل عبور کنید. هر چه در بازی بیشتر پیشرفت کنید به شما اطلاعاتی می دهد تا بفهمید که دقیقا این ساختمان چیست و کجاست.

دانلود بازی Rat Cage

در این بازی باید کمی شجاعت به خرج دهید و آمادگی ورود به دنیای ناشناخته پیش رویتان را داشته باشید که حل کردن پازل های مراحل مختلف به شما کمک می کند تا راحت تر به شناخت کافی برسید و هرچه بیشتر تلاش می کنید به موش باهوش تری تبدیل می شود تا در نهایت این شب خطرناک تمام می شود.
وقتی موش داستان ما در داخل یک مسیر وحشتناک گیر می کند دیگر نمی تواند به عقب برگردد و تنها کاری که از دستتان برمیاید این است که به عمق تاریکی نفوذ کنید و راز های این ساختمان ناشناخته را کشف کنید.جهت دانلود بازی Rat Cage برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Rat Cage – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>