دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human Ultimate Edition v1.10.1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human

ویروس پیروز شد و تمدن دوباره به دوران تاریک سقوط کرد. شهر  یکی از آخرین سکونتگاه های انسانی، در آستانه سقوط است. برای زنده ماندن از چابکی و مهارت های جنگی خود استفاده کنید و دنیا را تغییر دهید. انتخاب های شما مهم است. بیش از بیست سال پیش در حران، ما با ویروس مبارزه کردیم – و چیزهای زیادی را از دست دادیم. اکنون، ما دوباره در حال نابودی هستیم.شهر، یکی از آخرین سکونتگاه های بزرگ انسانی، درگیری مشکلات و اختلافات شده است.تمدن دوباره به دوران تاریک سقوط کرده استو با این حال، ما هنوز امید داریم. دانلود بازی اول شخص را از دست ندهید.

دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human

در دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human شما آواره ای هستید که قدرت تغییر سرنوشت شهر را دارد، اما توانایی های استثنایی شما قیمت دارد. با خاطراتی که نمی توانید فاش کنید ، برای فهمیدن حقیقت… تلاش می کنید و خود را در یک منطقه جنگی می بینید. مهارت های خود را تقویت کنید، تا دشمنان خود را شکست داده و متحدان خود را پیدا کنید، به مشت و زور نیاز خواهید داشت.

حقایق تاریکی که درباره صاحبان قدرت وجود دارد را افشا کنید، طرفین را انتخاب کنید و درباره سرنوشت خود تصمیم بگیرید.اما هر کجا که اعمال شما را به خود سوق دهد، یک چیز وجود دارد که هرگز نمی توانید فراموش کنید – انسان بمانید.در زندگی شهری که در دوره تاریکی جدیدی غوطه ور است شرکت کنید.با کاوش در چندین سطح و مکان ، مسیرهای مختلف و معابر مخفی را کشف کنید.

پس ازدانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای PC، مهارت های پارکور خود استفاده کنید و مقیاس های وحشیانه ترین برخورد را نیز به دست آورید.تفکر هوشمندانه، تله ها و سلاح های خلاق بهترین دوستان شما خواهند بود. منتظر بمانید تا به مخفیگاه های تاریک آلوده بروید.نور خورشید آنها را دور نگه می دارد، اما با از بین رفتن، هیولا شروع به شکار می کند، لانه های خود را برای کاوش آزاد می گذارد.

با اقدامات خود آینده شهر را شکل دهید و نحوه تغییر آن را تماشا کنید.با انتخاب در یک درگیری رو به رشد ، توازن قوا را تعیین کنید و تجربه خود را بیشتر کنید. در بخش کوآپ دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human حداکثر چهار نفره کنید.بازی های خود را میزبانی کنید یا به دیگران بپیوندید و ببینید که چگونه انتخاب آنها متفاوت از انتخاب شما بوده است.



<p>The post دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human Ultimate Edition v1.10.1 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>