دانلود بازی Earths Shadow – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Earths Shadow

عنوان بازی جذاب و جالبی به سبک دانلود بازی اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت WRF Studios طراحی و توسعه داده شده و توسط همین کمپانی در ماه Jan سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم های مختلفی از جمله PC منتشر و وارد بازار شده است.این بازی تجربه جدیدی از ماجراجویی و اکتشافات جذاب از یک سیاره گمنام اما شگفت انگیز را به شما میدهد تا در کنار سیاره گردی ،تجربه یک‌ سفر فضایی طولانی را کسب کنید.

بازی Earths Shadow، یک بازی اکشن سوم شخص است که در سال ۳۰۸۱ در سیاره سامبرا اتفاق می‌افتد. یک سیاره بیگانه دورافتاده که در آن افسانه هایی از آثار ارزشمندی وجود دارند که این دنیای سیاه را احاطه کرده اند و به کاوشگران حریص و شجاعی که به دنبال آینده ای روشن هستند چراغ سبزی نشان میدهد که به کاوش آن بپردازند. اما در نهایت گذشته ای حتی تاریک تر را کشف می کنند. Alexi-Ru، یک CSP سایبورگ (خلبان کشتی باری)،است که تمایل دارد خلاء شغل و پرواز های خسته کننده خود را با رویاپردازی روزانه درباره داستان های مرموز پیرامون سیاره سامبرا، با نام مستعار Earths Shadow پر کند.

دانلود بازی Earths Shadow

در سال ۳۰۸۱، زمین اصلی و کهکشان آن قرن‌هاست که مرده است، و با وجود اینکه تعداد کمی از انسان‌ها هنوز وجود دارند، در بخش‌های دور مستعمره شده‌اند. میراث زمین با اشاره به سامبرا، به عنوان سایه زمین، فراموش نمی‌شود. الکسی که شیفته تاریخ زمین است، سعی میکنن با پرواز با سرعت نور اطلاعات زیادی را درباره این سیاره بدست بیاورد تا از همین طریق تاریخ زمین را نیز کشف کند. در نهایت کنجکاوی الکسی در حین کاوش بین سیارات باعث میشود که سفینه او ناگهان خراب بشود و روی سطح سیاره ای که اغلب آرزوی فرود روی آن را داشت، فرود بیاید.

سیاره سامبرا از نظر ظاهری بسیار شبیه به کره زمین است، در آن کوه ها و صخره های زیاد، گیاه های متنوع و زیبا و‌ در کل طبیعت بکری دارد. الکسی باید در این سیاره به گشت و گذار بپردازد ، اما در این بین او با موجودات و دشمنانی روبرو میشود که باید با سلاح های فضایی خود و با استفاده از قدرت لیزر آنها را از پا در بیاورد.

بازی حالت های محتلفی مانند،ADVENTURE یا STORY دارد که میتوانید روی هر کدام خواستید قرار دهید و از ویژگی های جدید هرکدام استفاده کنید.در این سیاره تمدن باستانی وجود دارد که شما باید آن را کاوش کرده و اسرار آن را کشف کنید.جهت دانلود بازی Earths Shadow برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Earths Shadow – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>