دانلود بازی SEASON A letter to the future – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی SEASON A letter to the future

همیشه اکتشاف و تحقیق در دل طبیعت با وجود زیبایی هایی که دارد، بسیار لذت بخش است.این بازی زیبا با داشتن سبک اکتشافی و دانلود بازی ماجرایی توسط شرکت Scavengers Studio طراحی و توسعه داده شده است.

شما در نقش زنی جوان از دهکده ای متروکه به نام “استلا” بازی می کنید. این اولین بار است که استلا در یک تور دور دنیا با دوچرخه تمام مسیر را رکاب می زند و به جست و جو در جهان می پردازد تا برای سوالات خودش بهترین جواب را بیابد که در واقع پاسخ این سوالات و خاطرات به زودی قرار است از هستی پاک شوند. استلا در تلاش است تا قبل از اینکه این فاجعه همه چیز را از بین ببرد، خاطرات و مستندات را جمع آوری کند.

بازی SEASON A letter to the future تلاشی برای کشف یک دنیای جدید است. دنیایی ناشناخته پیش روی شماست که با وجود تمام رمز و رازهایی که در درون خود دفن کرده است باز هم حس آشنایی را به شما انتقال می دهد. کیفیت بازی شبیه انیمیشین های دیزنی نیست ولی شما را با حال خوبی آشنا می کند که دیدنی و تماشایی است.
تا زمانی که فرصت دارید و همه چیز از بین نرفته باید حین این جست و جو در جهان ، مستندسازی کنید؛ عکس بگیرید؛ و در نهایت زندگی را آنچنان که می یابید، ضبط کنید گویی این بازی زندگی واقعی را به رخ شما می کشد و می خواهد فراموشی را فریاد بزند و بگوید وقت زیادی نداریم و باید بیش از این برای نگه داری خاطراتمان تلاش کنیم.

دانلود بازی SEASON: A letter to the future

تکنیک بازی بر روی کاوش و جستجو ، ضبط اصوات محیط ، ملاقات با مردم مختلف و کشف رازهای نیای پیچیده ای که روبروی شما نقش بسته است تمرکز دارد.هر یک از ابزارهای مورد استفاده برای ثبت و ضبط اتفاقات پیش روی شما لایه مجزایی از آن خاطره را ثبت می کند، صداها و موسیقی، هنر و معماری، داستان شخصیت هایی که در محوری ترین لحظات بازی شما کنار شما هستند هر کدام از این زیبایی ها را باید با وسیله مناسب ثبت کنید تا بتوانید مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید.
ابزارهای بازی SEASON A letter to the future به شما کمک می کنند که این لایه های خاطره هایتان را در حین بازی به بهترین شکل ممکن ثبت و نگه داری کنید؛ و با استفاده از این لایه های کشف شده فرهنگ محیط پیرامونتان، تاریخ و محیط زیستی که پیش رویتان قرار دارد را زیر ذره بین قرار دهید.جهت دانلود بازی SEASON A letter to the future برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی SEASON A letter to the future – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>