دانلود بازی SO BELOW – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی SO BELOW

آماده شوید، شکار کنید، با محیطی که در آن هستید سازگار شوید و زنده بمانید. با حداکثر ۴ بازیکن به صورت آنلاین در یک تجربه ترسناک بقا شرکت کنید. مکان خالی از سکنه را کاوش کنید، سرنخ ها و ابزارهای مورد نیاز برای تکمیل مراسم و شکست دادن موجودیت را بیابید. آیا شما قادر خواهید بود زنده بمانید؟

در بازی SO BELOW به تنهایی یا با دوستان به بازی بپردازید. این بازی در مورد زنده ماندن و شکست دادن موجودات است. اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری کنید، از ابزارها استفاده کنید و آثار را در سراسر مکان خالی از سکنه پیدا کنید تا آنها را شکست دهید.

با دوستانتان متحد شوید، نقشی را انتخاب کنید و به تیم شکار نهایی تبدیل شوید. یا اگر به اندازه کافی شجاع هستید، این کار را خودتان انجام دهید.

مناطق منحصر به فرد تولید شده، نقاط مورد علاقه و حتی پیچ و خم های رویه ای، هر بار که یک موجود را شکار می کنید، چالش متفاوتی ایجاد می کند. برای غلبه باید یاد بگیرید و با هر موقعیت منحصر به فردی سازگار شوید.

برای برقراری ارتباط با دوستان خود از نشانه های صوتی جهت دار درون بازی خود استفاده کنید یا از طریق رادیو صحبت کنید، اما مراقب باشید، ممکن است شخص دیگری به شما گوش کند. در بازی SO BELOW از یک محیط صدای فراگیر و همیشه در حال تغییر لذت ببرید.

<p>The post دانلود بازی SO BELOW – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>