دانلود بازی Smalland Survive the Wilds – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds

اسمال لند: زنده ماندن در حیات وحش، یک بازی بقا در دنیایی عجیب و جادویی است که توسط Merge Games توسعه داده شده است و امروز در دستان شما سروران قرار گرفته است. این بازی به سبک اکشن،ماجراجویی،ایندی و RPG است که توسط همین کمپانی معروف Merge Games برای پلتفرم های خاصی از جمله PC منتشر شده است. بازی در یک دنیای بسیار کوچک و شگفت انگیز قرار دارد که شما در آن باید برای زندگی و بقا مبارزه کنید.

در این دنیای کوچک، شما در معرض خطراتی گسترده و متعددی قرار دارید که باید با استفاده از تجهیزات و ابزارهای ابتکاری خود آنها را موفقانه پشت سر بگذارید. در دانلود بازی Smalland Survive the Wilds، شما در نقش یک فرشته مبارز کوچک قرار دارید که با حشرات و حیوانات غول پیکری دست و پنجه نرم خواهید کرد.

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds

هم اکنون، شما باید با استفاده از سلاح‌هایی مانند چوب، پارچه و تیغ، برای بقا در برابر حشرات بزرگ و خطرات طبیعی مانند باد، باران و کوه‌ها بجنگید. سعی کنید این حیوانات وحشی را رام کنید، با آنها مبارزه کنید و آنها را بکشید یا به عنوان مرکب از حیواناتی مانند ملخ استفاده کنید. موجودات ،بخصوص حشرات در این دنیا از نظر طول عمر و اندازه بسیار بزرگتر از دنیای واقعی هستند .

در کنار حالت های واقع گرایانه این بازی، شما شاهد اتفاقاتی علمی تخیلی و غیر واقعی هستید که هر دو هیجانات خود را به کاربر منتقل میکند. یکی از ویژگی‌های تمایز دهنده در دانلود بازی Smalland Survive the Wilds، سیستم ساخت و ساز پویا و ابتکاری برای براوردن ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای بقا و دفاع در برابر حشرات خطرناک است. از جمله این سیستم‌ها، ساخت آتش، تسلیح خود با اسلحه‌های سفت‌وسخت، تغذیه با روغن، آرایش و انتخاب تجهیزات مناسب برای محافظت در برابر عوامل طبیعی مانند سرمای زمستان و باران و… میباشد که هرکدام طراحی ها و موقعیت های منحصر به فرد خود را دارند.

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds کامپیوتر، تلاش برای بقا تنها هدف شما نیست، بلکه شما باید با تلاش درست، منابع مورد نظر خود را به دست آورده و پیشرفت کنید تا به مناطق جدیدی وارد شوید. این گیم یک دانلود بازی ماجراجویی بی‌نظیر است که به شما امکان می دهد تا در دنیایی کوچک و شگفت انگیز کاملاً گم شوید، همه چیز را کشف کنید و برای بقای خود و نژاد خود مبارزه کنید و در کنار گرافیک عالی و خوش ساختش،مدل سازی ها و صداگذاری های دقیقش، ساعت ها سرگرم و درگیر بازی شوید.دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Smalland Survive the Wilds – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>