دانلود بازی Interference Dead Air – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Interference Dead Air

تا کنون تجربه فعالیت در یه مرکز تحقیقاتی و امنیتی را داشته اید ؟ در این بازی کار آسانی بود. دستمزد وحشتناک پایینی داشت اما فقط شما بودید و شیفت قبرستان و غرفه امنیتی کوچکتان در وسط ناکجاآباد. فرض کنید با این شرایط کاری در حال برنامه ریزی برای تماشای چند فیلم ترسناک بد در شیفت امشب بودید که ناگهان متوجه می شوید واقعیت چیزی عجیب تر و مرگبارتر از هر چیزی است که می توانید در وی اچ اس ببینید.

بازی Interference Dead Air عنوان یک بازی جدید با سبک دانلود بازی شبیه سازی، ماجرایی و دارای خط فکری خاصی می باشد که در راستای اهداف روانشاسی می باشد. بازی توسط شرکت Fear of Corn توسعه داده شده است و با سبکی خاص طراحی شده است. انتشار بازی به تازگی توسط کمپانی V Publishing برای پلتفرم ویندوز (PC) صورت گرفته است و اکنون در دسترس کاربران قرار داده شده است.

دانلود بازی Interference Dead Air

تاسیساتی که شما مسئول نگهبانی از آن هستید تحت کنترل است، دشمنان سالن ها را زیر پا می گذارند و تیم علمی در خطر است. شما می توانید داستان را از طریق دیالوگ های کاملاً واقعی هدایت کنید. برای ارائه خدمات پشتیبانی، هدایت بازماندگان به سمت ایمنی کامل، تغییر مسیر برق از راه دور و ردیابی حرکت دانشمندان و تهدیدات باید از رادیو استفاده کنید.
ابزار شما در دانلود بازی Interference Dead Air هیچ چیز نیست به جز عقل خودتان، یک نقشه از تاسیسات، رادیو دو طرفه و یک کامپیوتر قدیمی. تنها کسی که می تواند پشتیبانی انجام دهد شما هستید و باید بهترین دوست خود را که در داخل تاسیسات به دام افتاده است را نجات دهید یا فقط می توانید رادیو خود را خاموش کنید،

یک فیلم بزارید و در حالی که دنیا در حال سوختن است، صدای فیلم خود را بیشتر کنید. و به انفجارهایی که در افق دیدتان رخ می دهد توجهی نکنید.
در این بازی باید مدبر باشید یعنی فقط به این دلیل که شما خارج از خط آتش هستید به این معنی نمی باشد که خیالتان می تواند راحت باشد. تا زمانی که قدرت دشمن در جای خود باقی است، شما همچنان در مبارزه هستید.
شما می توانید بازی را به سخره بگیرید زیرا اینکه فقط از این شرایط نجات یابید کمی قدیمی شده است.

شما و دیگر نگهبانان، غرفه خود را با موادی که حواس شما را پرت می‌کنند و تنقلات پر کرده‌اید. فیلم بزارید و استراحت کنید در هر صورت چه کسی به دوستانش نیاز دارد.
موسیقی متن دانلود بازی Interference Dead Air برای این طراحی شده است که وقتی استرس بر شما مستولی می شود یک سری موسیقی های الهام گرفته از دهه ۸۰ را برای خود پخش کنید تا بتوانید کمی از استرس خود کم کنید ولی باید مراقب باشید که زیادی هم آرام نشوید.
داستان بازی Interference Dead Air مثل یک حلقه می مانند که می توانید بارها و بارها بازی کنید چون شاخه های این داستان می تواند شما را به پایان های مختلفی برساند و تنوع دلپذیری را تحربه کنید. جهت دانلود بازی Interference Dead Air برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Interference Dead Air – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>