دانلود بازی PERISH v6346 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی PERISH

این بازی در سبک اول شخص دانلود بازی اکشن می باشد که می توانید ۱ الی ۴ نفره این بازی را آنلاین انجام دهید. انبوهی از موجودات را بر روی ماسه های سوخته برزخ به بردگی بکشید و اجساد طلایی رنگ آنها را به کشیشان هوس باز بفروشید. رؤسای از خود راضی را برای منافع سایر رؤسا بکشید و از پول خون آن ها برای ورود به Elysium استفاده کنید. در واقع Elysium دنیایی است که پر است از انقلاب های کیهانی.

نقش شما در بازی PERISH یک روحی است که محکوم به زندگی است و باید به شکل سایه در نیمه راه برزخ زندگی می کند که اسم این روح amyetri می باشد. چگونه می توانید به این رنج پایان دهید؟ با آغاز مراسم Orpheus می توانید خدایان چتونیک (chthonic) را شکست دهید که این خدایان بر راه بی مقصد شما به Elysium مسلط هستند.

دانلود بازی PERISH

سفر خود را باید با هیچ شروع کنید که تنها یک شمشیر شکسته می باشد. در دانلود بازی PERISH شما یک نوع پول دارید به نام دانیک که غرق در خون می باشد و مختص دنیای اموات هست. این پول برای شما تجهیزاتی را به ارمغان می آورد تا بتوانید با لردهای بدبختی آور که بین شما و Elysium قرار دارند مقابله کنید.

هر پاداشی ریسکی دارد و ریسک طلای دانیک این است که یک سری موجودات از برزخ بازگشته هم از همان طلای دانیکی تغذیه می کنند که انگیزه‌ای برای جستجوی شماست برای همین اگر به دست دشمنان بیافتید ثروت به دست آمده خود را از دست می دهید. قبل از اینکه بمیرید، دانیک خود را در پانتئون سرمایه گذاری کنید تا با مرگتان ثروتتان به دست دشمنان نیوفتد وگرنه به سمت Elysium بدوید و خطر از دست دادن همه ثروت خود را به جان بخرید.
دنیای زیرین مکان تنهایی می باشد پس حداقل کاری که می توانید بکنید این است که حداکثر با سه نفر از دوستان خود هم تیمی شوید و در یک مسیر پر از طلا به سمت Elysium به جست و جو و کاوش بپردازید.

یک سری ابزارهای خاص همکاری وجود دارد که باید این ابزارها را در مسیر مستقر کنید تا از یکدیگر حمایت و دفاع کنید و در صورت نیاز یکدیگر را احیا کنید تا بتوانید با هم این مسیر پرخطر به سوی فراموشی ابدی را طی کنید.
در دانلود بازی PERISH یک سفر هرکولی را باید طی کنید یعنی باید سعی کنید در محیط های سخت صخره های سوخته تسئوس، معابد ویران شده اورفئوس و آتشفشان های هفائستوس زنده بمانید. در هزارتوهای در حال فرو ریختن، دریاچه‌های مذاب طلای ناب و کوه‌های متلاشی شده که در گردنه های گرداب‌های کاریبدیایی گرفتار شده‌اند به مسیر خود ادامه دهید.
کاهنان این خدایان انبار هولناکی از سلاحی به نام آرس در اختیار دارند. از دانیک خود برای به دست آوردن تاج‌ها و حلقه‌های قدرتمندی استفاده کنید که مزایای قابل‌توجهی در میدان جنگ به شما می‌دهند.
از میان انبوهی از سلاح های دوربرد و اسلحه های سرد انتخاب کنید تا بتوانید تسلیحات انتخابی خود را با مجموعه ای از تقویت های هیجان انگیز ارتقا ببخشید. پیشنهاد میکنیم دانلود بازی PERISH برای PC را از دست ندهید و با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی PERISH v6346 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>