دانلود بازی Age of Empires II Definitive Edition v75350 – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Age of Empires II Definitive Edition

نام یکی از مورد انتظارترین و جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی های سال جاری در سبک استراتژیک ریل تایم کلاسیک چند نفره ی تاریخی قرون وسطایی تک نفره می باشد که در حقیقت نسخه ی بازسازی شده ی عنوان تحسین شده Age of Empires II می باشد و قرار است به زودی منتشر شود و در دسترس بازیکن ها قرار بگیرد . این عنوان توسط استودیوی Forgotten Empires ، Tantalus و Wicked Witch توسعه یافته است که بیش تر به ساخت نسخه ی بهبود یافته یا بازسازی شده ی عنوان های قدیمی می پردازند . همچنین بخش Xbox Game Studios شرکت Microsoft که بخش مربوط به ساخت و عرضه ی بازی های این شرکت می باشد ، وظیفه ی انتشار آن را برای پلتفرم رایانه های شخصی دارد.

بازی Age of Empires II: Definitive Edition به مناسبت سالگرد بیست ساله شدن بازی محبوب و پر طرفدار Age of Empires II عرضه شد، یکی از بهترین بازی های استراتژیک تاریخ که قرار است با گرافیک بازسازی شده ی خیره کننده و با رزولوشن ۴K Ultra HD منتشر شود و البته موسیقی متن هم بازسازی شدع و شامل یک بسته ی الحاقی گسترش دهنده ی با نام The Last Khans می شود که سه کمپنین جدید همراه با چهار تمدن دیگر را به بازی اضافه می کند . این عنوان یکی از پرفروش ترین بازی های زمان خود بوده است ، شامل بیش از ۲۰۰ ساعت گیم پلی می باشد و حدود ۱۰۰۰ سال تاریخ تمدن انسان و بشریت را به تصویر می کشد.

<p>The post دانلود بازی Age of Empires II Definitive Edition v75350 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>