دانلود بازی Akari School Trip – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Akari School Trip

به بازی Akari School Trip – آکاری : سفر مدرسه خوش آمدید، یک دانلود بازی ماجراجویی و اکشن همه جانبه می باشد که بر اساس یک مانگای محبوب ژاپنی توسعه داده شده است. این بازی داستان آکاری، دختر مدرسه ای شجاعی را به تصویر می کشد که به دنیایی مرموز و خطرناک منتقل شده است.

این بازی زیبا توسط شرکت بازی سازی YebisuTechnology طراحی و ساخته شده است و در تاریخ ۲۶ January امسال برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است. با دانلود بازی Akari School Trip به عنوان بازیکن، شما آکاری را در دنیایی جدید هدایت می کنید، معماهای چالش برانگیز را حل می کنید و در نهایت بر دیو بزرگ غلبه می کنید تا راه خانه خود را پیدا کنید. در بازی جلوه های صوتی بسیار جالبی به کار برده شده است.

دانلود بازی Akari School Trip

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دانلود بازی Akari School Trip صداگذاری با کیفیت بالا از چهار صداپیشه با استعداد است که شخصیت ها و داستان را به گونه ای زنده می کند که بازیکنان را در طول بازی درگیر خود می نماید. و با کات سین های درون بازی که جلوه دهنده روایت داستان هستند، بازیکنان احساس می کنند که واقعاً بخشی از سفر آکاری هستند.

این بازی با دارا بودن پازل های متنوع ، ذهن شمارا درگیر کرده و منجر به افزایش قدرت تمرکز و تفکر بازیکن می شود. گرافیک بازی در مقایسه با بازی های AAA ضعیف می باشد، اما در نوع خود می تواند یک اثر زیبا باشد که ارزش یک بار بازی کردن را دارد. پس پیشنهاد میکنیم که دانلود بازی Akari School Trip را از دست ندهید و به راحتی این بازی جذاب را از دانلود فارسی دریافت نموده و لذت ببرید.



<p>The post دانلود بازی Akari School Trip – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>