دانلود بازی Death Trials Director’s Cut – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Death Trials Director’s Cut

بازی های ترس و بقا در بسیاری از موقع محوریت داستانی مشابه ای را دارند. یعنی اینکه شما برای زنده ماندن باید خود را از مکانی خاص که در آن به طرز ناخواسته ای گیر افتاده اید، فرار کنید و در این مسیر خطرات زیادی تهدید کننده جان شماست. چیزی که باعث هیجان این دسته از بازی های می شود، ترکیب شدن وقایع مختلف و همینطور ایجاد شدن انواع احساسات شامل هیجان، ترس ، لذت و … در بازیکن می باشد.

دانلود بازی Death Trials Director’s Cut اثری دیدنی از شرکت Made in America Media, LLC است که توسط تعدادی از استریمر های معروف خارجی نیز مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است. بازی در عین کم حجم بودن ، از گرافیک و طراحی نسبتا خوبی برخوردار می باشد. کمپانی سازنده بازی به تازگی این عنوان را روانه بازار کرده و آن را برای پلتفرم کامپیوتر عرضه کرده اند.

دانلود بازی Death Trials Director's Cut

داستان این دانلود بازی ترسناک به این صورت می باشد که گروهی از دانشمندان که اهدافی شومی را در سر دارند. برای انجام دادن یک سری آزمایش، اقدام به آدم ربایی میکنند. آنها قصد دارند که از این افراد برای آزمایش های خود بهره مند شوند. اما این فعالیت ها و آزمایش ها در نهایت با شکست مواجه میشوند.

شما به عنوان یکی از افراد ربوده شده در بازی هستید. شما در تاریکی مطلق در یک قفس فلزی زنگ زده از خواب بیدار می شوید. بعد از اینکه موفق به خارج شدن از آن شدید، با صحنه های بسیار ناخوشایندی روبرو میشوید. اجساد غرق در خون ، استخوان های شکسته شده و … اکنون باید در این هزارتوی اجساد و خون، باید راهی برای فرار پیدا کنید، قبل از اینکه آنها به دنبال شما بیایند. سعی کنید با دانلود بازی Death Trials Director’s Cut خود را نجات دهید.

با وحشتی که در اعماق این مرکز آزمایشی وجود دارد، روبرو شوید. صداهایی مخوفی در سالن ها طنین انداز می شوند. شاید بازماندگانی وجود داشته باشند، یا شاید هم شما تنها باشید. شما نمی توانید احساس شدید ترس را از بین ببرید. و این احساس چیزی شبیه به نزدیک شدن خطر است. آیا فرار می کنید و پنهان می شوید یا برای فرار می جنگید؟



<p>The post دانلود بازی Death Trials Director’s Cut – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>