دانلود بازی Destroyer The U-Boat Hunter v0.9.28 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Destroyer The U-Boat Hunter

یکی از تجربیات لذت بخشی که شاید شما علاقه مند باشید که آن را تجربه کنید، سفر یا کاوش در یک زیر دریایی می باشد. به خصوص اگر قابلیت این را داشته باشد که بتوانید در آن محیط داخل دریا رو به وضوح ببینید و خودتان را به صورت کامل در اقیانوس حس بکنید.

دانلود بازی Destroyer The U-Boat Hunter قطعا می تواند شما را به اعماق دریا ها و اقیانوس ها برده و تجربه نبرد با ناوشکن را به شما منتقل نماید. این بازی زیبا توسط شرکت Daedalic Entertainment به صورت حرفه ای و واقع گرایانه ای طراحی شده است و توانسته در سال ۲۰۲۲ جز ۱۰۰ بازی برتر Indie باشد و جوایز مربوط به آن را دریافت نماید. بازی توسط شرکت سازنده برای پلتفرم ویندوز یا همان PC منتشر و روانه بازار گشته است.

دانلود بازی Destroyer The U-Boat Hunter

دانلود بازی شبیه ساز Destroyer The U-Boat Hunter بسیار سرگرم کننده می باشد. در این بازی زیبا، مبارزه گروه‌های اسکورت را که از کاروان‌های متحدین در برابر قایق‌های آلمانی در طول نبرد آتلانتیک محافظت می‌کنند، به تصویر می‌کشد. وقت آن رسیده است که کنترل کامل یک ناوشکن کلاس فلچر را با استفاده از تمامی ابزار ها و روش های کارآمد به دست بگیرید و طیف کاملی از جنگ های زیردریایی را به طور کامل تجربه کنید.

این بازی تمام تلاش خود را می کند تا طرفداران سبک رئالیسم را به خود جلب کند و در عین حال تجربه ای عالی را برای مبتدیان این سبک نیز ارائه دهد.چه یک سرباز با تجربه باشید چه یک کاپیتان تازه کار، خود را در یک تجربه جنگ دریایی ویدئویی غرق کنید و هیجان شکار را احساس کنید!

تعدادی از ویژگی های جالب بازی این است که : بیش از ۳۰۰ گزارش صوتی ضبط شده توسط صداپیشگان حرفه ای، دانشجویان مدرسه نیروی دریایی و کارشناسان نیروی دریایی در بازی طراحی شده است. نبرد های مختلف ، سبک ، سنگین و … در انواع شرایط آب و هوایی و موقعیت های متفاوت. طراحی حرفه ای ناوشکن های کلاس فلچر که به صورت کاملا سه بعدی شبیه سازی شده اندو … پیشنهاد میکنیم دانلود بازی Destroyer The U-Boat Hunter برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Destroyer The U-Boat Hunter v0.9.28 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>