دانلود بازی DEMON DARK I – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی DEMON DARK I

همان طور که از اسم بازی واضح است بازی چند قسمتی می باشد این قسمت از داستان از عصر حاضر آغاز می شود. هنگامی که شیاطین قدیمی از دنیای مردگان برمی گردند و خدایی که نگهبان سه جهان بود پنهان می شود. بازی توسط شرکت HirunStudioSoft برای پلتفرم کامپیوتر طراحی و توسعه داده شده است.

شیاطینی که در آرزوی فرصتی برای بازگشت دوباره به زمین هستند تا قلمرو رنج، بیماری و مرگ و یک مصیبت بی پایان را دوباره بسازند. همه چیز خیلی وقت پیش شروع شد. زمانی که این شیاطین و غیرانسان ها هنوز مردمانی بودند مانند یک فرد عادی از خون و گوشت، که با حمله به هر سرزمینی، انسان ها را می کشتند و نابود می کردند و در آخر کسانی که زنده بمانند تا زمان مرگ به عنوان برده گرفته می شوند.

نور یک بار دیگر ظاهر شد. هنگامی که حاکم پادشاهی شیطانی کشته شد، ارتش سقوط کرده و سربازان پادشاهی شیطانی مردند و به ارواح شیطانی تبدیل شدند. این ارواح شیطانی برای زمان مناسب سال ها صبر کرده اند تا برای انتقام به زمین باز گردند. اگر به دنبال بازی های اکشن و بقا هستید، ما به شما دانلود بازی Dying Light Definitive Edition توصیه میکنیم.

دانلود بازی DEMON DARK I

دانلود بازی DEMON DARK I پس از جنگ، مردان شجاع به سرزمین خود پراکنده شدند. همه مجبور بودند برای مدت طولانی آرام بمانند اما بعد، وقتی در دنیای امروز همه چیز ساکت بود ناگهان دروازه جهنم به طور تصادفی کشف شد تا ارواح شیطانی از آن استفاده کنند تا بتوانند به دنیای انسان ها وارد شوند و جنگی را آغاز کنند، جنگی که در آن بشریت به طور کامل نابود خواهد شد. زیرا اکنون ارتش پادشاهی و شیطان آن را نمی توان با هیچ سلاحی کشت یا نابود کرد.

بسیاری از سربازان آنها از دروازه ها عبور کردند تا همه چیز را نابود کنند اما وقتی که جنگجویان شجاع دانلود بازی DEMON DARK I کامپیوتری از گذشته بیدار شدند روشنایی هم دوباره ظاهر شد تا ارواح شیاطین به جهنم برگردانند.

بنابراین باید ارواح شیاطین را نابود کنید. دانلود بازی DEMON DARK I برای PC یک بازی مبارزه ای در سوم شخص می باشد که نقش شما این است که شخصیتی را کنترل کنید که می تواند از مبارزه تن به تن، مشت زدن، لگد زدن و یا تیراندازی با کمان استفاده کند ولی سلاح اصلی شما یک شمشیر ۲ دستی می باشد که به مهارت زیادی نیاز دارد. علاوه بر این می توانید از جادو برای مقابله با شیاطین استفاده کنید.



<p>The post دانلود بازی DEMON DARK I – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>