دانلود بازی Garbage Truck Simulator – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Garbage Truck Simulator

در این دانلود بازی شبیه ساز وظیفه شما این است که خیابان ها را تمیز نگه دارید. در دانلود بازی Garbage Truck Simulator سه نوع مختلف کامیون زباله در اختیارتان هست که هر کدام صداهای مختلف دارند و سیستم هایی که برای تراکم زباله دارد متفاوت هستند که می توانید با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید کامیون مناسب را برای خود انتخاب کنید.

کامیون شما یک فشرده ساز دارد که باید آن را با سطل زباله پر کنید و آن قدر دکمه را فشار دهید تا همه چیز را خرد کند. کامیون را بین دو ایستگاه برانید تا سطل های زباله را خالی کنید و در بین مسیر هم هر تکه زباله را جمع آوری کنید غیر از این حالت می توانید یکی از ماموریت های چالش برانگیز را امتحان کنید تا در سریع ترین زمان ممکن مطب یک دکتر ، بار یا آپارتمان را پاکسازی کنید.

دانلود بازی Garbage Truck Simulator

در دانلود بازی Garbage Truck Simulator کامپیوتری، مجموعه ای از خیابان ها را شاهد هستید که در محیطی ساخته شده است. این محیط کاملا به طور تصادفی ایجاد شده است که شما را با انبوه زباله های مختلف سرگرم می کند که تراکم سازی آن ها بسیار رضایت بخش است.

تخریب زباله ها در این شبیه سازی در زمان واقعی رخ می دهد و شما باید همان مقدار که در واقعیت صبر نیاز است صبر بکنید که خبری از تکه های زباله پیش ساخته نمی باشد. علاوه بر این یک تغییر شکل دهنده های شبکه ای دارید که آن هم اجسام قابل فشردن را در مدت زمان واقعی این کار را انجام می دهد.

با دانلود بازی Garbage Truck Simulator برای PC انواع مختلف زباله را در این شبیه سازی شاهد هستیم که شامل زباله های فله ای، مسکونی و بازیافتی می باشند. تقریباً ۳۰۰ مورد مختلف زباله برای جمع آوری و خرد کردن در اختیار شما قرار دارد. نکته جالب این بازی این است که می توانید عملکرد خود را با سایر بازیکنان در سراسر جهان در تابلوهای امتیازات Steam مقایسه کنید.



<p>The post دانلود بازی Garbage Truck Simulator – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>