دانلود بازی Gogte – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Gogte

در بازی Gogte شما جهانی متفاوت از دنیایی که تاکنون زندگی کرده‌اید را خواهید شناخت و تجربه خواهید کرد. در واقع دانلود بازی Gogte در یک جهان موازی رخ می دهد که هیچ موجود فانی نمی تواند به آن برسد و موجودات جاودانی که در این جهان موازی زندگی می کنند در تلاش این هستند که پایان جهان ما را که مدت ها در انتظار آن بودیم برایمان آماده کنند. اگر به دانلود بازی ماجراجویی برای کامپیوتر علاقه مند هستید با ما همراه باشید.

در بازی Gogte شما در نقش مرد یک خانواده به نام مانولو هستید که یک کارمند امنیتی می باشد. زن مانولو، آدلا می باشد که یک روزنامه نگار تحقیقی است و به تازگی نوزاد خود را از دست داده است و درگیر بیماری افسردگی است. مانولو و همسرش چند روزی را در حومه شهری در اسپانیا به پیاده روی، شکار و ماهیگیری می گذراند اما همسر مانولو این مکان را تصادفی انتخاب نکرده است در واقع او می خوهد مانولو را در این مکان به دام بیندازد زیرا مرز بین واقعیت های مختلف بسیار ظریف می باشد.

دانلود بازی Gogte

باید خود را آماده کنید زیرا اتفاقات وحشتناک هنوز در راه است. و باید خودتان را بسنجید تا ببینید حاضرید برای نجات همسرتات چه کار می کنی ؟ آیا وارد یک جهان موازی می شوید؟

دانلود بازی Gogte کامپیوتری سبکی اکشن، ماجراجویی و پازل دارد. در این بازی شما نه یک انسان فوق العاده هستید و نه زندگی های بی نهایت دارید، اگر می خواهید به جلو حرکت کنید باید خونسردی خود را حفظ کنید و به همه چیز خوب نگاه کنید.

در بازی Gogte شما دشمنان متعدد و غیرقابل پیش‌بینی دارید که باید خوب حواستان را جمع کنید تا موفق شوید. صحنه های وحشتناک بازی بر اساس یک فانتزی قرون وسطایی ساخته شده تا بتوانید کمی هم مزه ژانر وحشت را بچشید. هم اکنون میتوانید دانلود بازی Gogte برای PC را به راحتی انجام دهید.



<p>The post دانلود بازی Gogte – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>