دانلود بازی Evil Nun The Broken Mask New Chapters – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Evil Nun The Broken Mask

در این بازی اکشن و ماجرایی شما به یک اردوی تابستانی مذهبی دعوت شده اید. وقتی به آنجا رسیدی میبینی که شرایط آن چیزی نیست که انتظار داشتی و ناگهان راهبه ای با چکش به تو ضربه می زند. شما در یک مدرسه متروک از خواب بیدار می شوید و باید بفهمید که چگونه از آن خارج شوید. اما در کمال تعجب، شما تنها کسی نیستید که در آنجا به دام افتاده اید. به دبیرستان Eagle Junior خوش آمدید. در بازی Evil Nun The Broken Mask شما برای شرکت در یک اردوی تابستانی مذهبی انتخاب شده اید که نوید می دهد مکانی ایده آل برای دوستیابی و گذراندن تابستان باشد. به محض اینکه به این مکان می رسید، متوجه می شوید که این یک فریب است. شما در مدرسه ای مخروبه محبوس شده اید که توسط یک راهبه شیطانی محافظت می شود.

بازی Evil Nun The Broken Mask یک بازی ترسناک است که در آن شما باید از دست خواهر Madeline، راهبه ای که کودکان را با چکش غول پیکرش تنبیه می کند، فرار کنید. شما باید به هر قیمتی از مدرسه فرار کنید، اگرچه در طول مسیر متوجه خواهید شد که شما تنها کودکی نیستید که به دام افتاده است. برای تکمیل بازی و پایان دادن به این کابوس برای همیشه باید انواع معماها را حل نمایید. در این بازی هر مسابقه متفاوت خواهد بود. هوش مصنوعی راهبه با رسیدن به هر گوشه مدرسه شما را شگفت زده خواهد کرد. اولین نسخه این بازی در هالووین سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود. شما می توانید به صورت رایگان بازی کنید و اولین فرار را کامل کنید.

<p>The post دانلود بازی Evil Nun The Broken Mask New Chapters – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>