دانلود بازی Zombie Prison Break – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Zombie Prison Break

بازی های شوتر اول شخص همیشه تا به امروز جزء محبوب ترین ژانر های گیم بوده است. بازی Zombie Prison Break اثری تازه، ساخته Sean Mercer می باشد که به نظر میرسید تنها محصولی است که توسط این شخص یا تیم ، توسعه داده شده است. بازی در Feb, 2023 توسط سازنده ی گیم، برای پلتفرم PC عرضه و منتشر شده است . جهت دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر با دانلود فارسی همراه باشید.

رمز دانلود بازی Zombie Prison Break کامپیوتری فرار از زندان زامبی ها این است که تا زمانی که می توانید زنده بمانید. از میان انبوهی از زامبی ها و لیچ ها تیراندازی کنید تا زنده بمانید. فضای بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا می باشد و با مکانیک روانی که بازی دارد هیجان را تجربه کنید. سلاح های بازی Zombie Prison Break بسیار ویژه و خاصی هستند که خلاقیت سازنده را به رخ می کشد و باعث می شود تجربه منحصر به فردی داشته باشید.

دانلود بازی Zombie Prison Break

این اسلحه ها از ساده ترین اسلحه ممکن شروع می شود تا اسلحه ای که تیرش سیب زمینی است! هر اسلحه ویژگی های خاص خود را دارد که هر کدام مزایا و معایب مختلفی دارند. بازی همان طور که از اسم بازی پیداست داخل یک زندان اتفاق می افتد. نقشه بازی به نحوی است که اختیارات فراوانی به بازیکن می دهد و تنوع و جذابیت بازی را ارتقا می بخشد.

اگر به بازی های سبک زامبی قدیمی علاقه دارید و یا اگر به تیراندازهایی علاقه دارید که در آن بتوانید خمیده راه بروید، بدوید، بپرید و سر بخورید قطعا پیشنهاد ما به شما دانلود بازی Zombie Prison Break می باشد. که در آن میتوانید تمام زامبی های بی مصرف را به آن دنیا بفرستید.

سبک بازی بر اساس جمع آوری امتیازات و تا جای ممکن زنده ماندن است به همین دلیل مثل سایر بازی های این سبک این بازی هم توانایی بازی مجدد را دارد و می توانید هرچقدر که می خواهید بازی کنید و زامبی ها را دوباره به گورهایشان برگردانید. دانلود بازی Zombie Prison Break برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Zombie Prison Break – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>