دانلود بازی MELTY BLOOD TYPE LUMINA v1.41.2 – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی MELTY BLOOD TYPE LUMINA

این بازی در سبک اکشن می باشد که در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. Melty Blood جدیدترین نسخه از سری بازی های مبارزه ای دو بعدی بر اساس رمان عاشقانه بصری TYPE-MOON ، Tsukihime است. در این بازی پرده بار دیگر بر نبردهای دراماتیک که با شخصیت های آشنا Tsukihime اجرا می شود ، بالا می رود. این مجموعه شامل هر دو بازی MELTY BLOOD: TYPE LUMINA و همچنین محتوای ARCHIVES MELTY BLOOD ARCHIVES می باشد. در این بازی جذاب یک دنیای کاملاً جدید MELTY BLOOD را از نویسنده سناریو Kinoko Nasu ، براساس رویدادهای Tsukihime کاوش کنید.

رویدادهای داستانی منحصر به فرد برای هر شخصیت به هر بازی حس خاص خود را می دهد و به تجربه کلی می افزاید. تصاویر بصری با گرافیک HD به روز شده اند و شامل سکانس های متحرک توسط A-1 Pictures برای حملات ویژه است. در بازی Melty Blood: Type Lumina گفتگو به طور کامل ابراز می شود و بسته به اینکه کدام شخصیت ها وارد نبرد شوند ، تغییر می کند و بینش بیشتری را در مورد روابط بین فردی شخصیت ها نشان می دهد.

در بازی MELTY BLOOD: TYPE LUMINA از مکانیک های مشخص Melty Blood مانند Aerial Combos ، Shields ، Magic Circuits ، Arc Drives و Last Arcs و همچنین چند تکنیک قدرتمند جدید تحت سیستم ماه مهارت استفاده کنید. علاوه بر این ، یک سیستم کنترل ساده جدید به کار گرفته شده است تا نبردهای شدید را کمی قابل کنترل تر کند و در عین حال تعادل را حفظ کند که به بازیکنان با تجربه و بازیکنان جدید اجازه می دهد از دنیای Melty Blood به طور کامل لذت ببرند. در ادامه این بازی می توانید عنوان ، نمایه و لباس شخصیت خود را برای نبرد تنظیم کنید و آنها حتی می توانند در مسابقات آنلاین استفاده شوند. تصاویر ، فیلم های سینمایی ، آهنگ های موسیقی ، صداها و موارد دیگر را در گالری جمع آوری کنید. شما حتی می توانید به تصاویر مهمان ایجاد شده توسط هنرمندان متصل به عناوین TYPE-MOON نگاهی بیندازید.

<p>The post دانلود بازی MELTY BLOOD TYPE LUMINA v1.41.2 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>