دانلود بازی Wanted Dead – FLT برای کامپیوتر

دانلود بازی Wanted Dead

انتظار ها به پایان رسید، بلاخره بازی Wanted Dead اثر جذاب استودیو ژاپنی Soleil Ltd منتشر شد. این کمپانی بازی سازی که تاکنون آثار درخشانی چون Dead or Alive ، Ninja Gaiden را در کارنامه خود ثبت کرده بود پس از تاخیری که در توسعه بازی رخ داده بود، بلاخره کار بازی را یکسره کرد. بازی امروز توسط شرکت ۱۱۰ Industries SA برای پلتفرم ویندوز و کامپیوتر عرضه شد و بلافاصله شاهد کرک شدن آن بودیم.

دانلود بازی Wanted Dead در سبک دانلود بازی اکشن، اسلشر (مبارزه ای با شمشیر) و ماجرایی می باشد. تا به امروز تریلر های متعددی از بازی منتشر شده بود و همینطور سایت های زیادی به نقد و بررسی این عنوان قبل از انتشار پرداخته بودند. منتظر امتیازات بازی در روز های آینده خواهیم بود، چرا که بازار نقد گیمر ها و منتقدان بازی های ویدئویی و .. در این روز ها بسیار داغ خواهد بود.

دانلود بازی Wanted Dead

پس از اینکه دانلود بازی Wanted Dead کامپیوتری را تجربه کردید. متوجه داستان و روایت بسیار جالب بازی می شوید. داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان فرمانده یک اسکواد (تیم ضربت) هنگ کنگی پلیس، با نام Hannah Stone می باشید. این خانم پلیس سر سخت و شجاع قرار است که با گروه ضربتی خود، در مقابل یک سری شرکت و پیمان کاران خصوصی ایستادگی کنید. دسیسه های این شرکت ها پایان ندارد و دیگر زمان آن رسیده است که عدالت و صلح در منطقه برقرار شود.

اکنون همانطور که خودتان نیز متوجه شدید. وظیفه شما و تیم تان مبارزه سنگین با این خلاف کاران می باشد. توصیه میکنم دانلود بازی Wanted Dead برای PC را زمانی انجام دهید که آمادگی مواجهه با صحنه های بسیار خشن موجود در بازی را داشته باشید. زدو خورد های وحشیانه که عاری از هرگونه رحم کردن می باشد.

در دانلود بازی Wanted Dead شاهد گرافیک خوب و مبارزه های بسیار دیدنی با انواع سلاح همچون SMG ها و Assault rifle ها ، نارنجک انداز و همینطور مبارزه های رایج ژاپنی با شمشیر مخصوص که صحنه هایی پر از خون و خون ریزی ایجاد میکند. در حین مبارزه Finisher ها یا همان تمام کننده های زیادی را پیاده سازی خواهید کرد که در بازی حدود ۵۰ نوع مختلف طراحی شده است. قطعا هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارا می باشد.

بازی قطعا تجربه هاردکوری را به شما منتقل خواهد کرد به گونه ای که مبارزات اصلا آسان نخواهند بود، عزم خود را جزم کنید و از همه چیز در اطراف خود استفاده کنید تا در میان انبوهی از مزدوران، مصنوعی و نیروهای امنیتی خصوصی بجنگیدو آنان را از پا در بیاورید.



<p>The post دانلود بازی Wanted Dead – FLT برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>