دانلود بازی Returnal v20230217 – GoldBerg/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Returnal

در این بازی اکشن، تیراندازی و سوم شخص برای زنده ماندن بجنگید. چالش های سرکش را قبول کنید. دشمنان را در درگیری های جهنمی با گلوله درگیر کنید و سفر خود را از طریق دانلود بازی Returnal کامپیوتر، بصورت آنلاین با بازیکن دیگری به اشتراک بگذارید.

چرخه را بشکنید زیرا این تیراندازی سوم شخص برنده جایزه اکشن گلوله جهنمی را برای رایانه شخصی به ارمغان می آورد. اودیسه سرکش سلن با مجموعه‌ای از پیشرفت‌های گرافیکی و مبتنی بر عملکرد برای تضمین سفری فراموش‌نشدنی از راه می‌رسد. این عنوان شامل تجربه کامل با حالت‌های Suspend Cycle، Photo و Co-op و همچنین Tower of Sisyphus است که از روز اول ارائه شده است.

پس از فرود تصادفی در این دنیای تغییر شکل، سلن باید برای فرار خود در میان چشم انداز بایر تمدن باستانی جستجو کند. منزوی و تنها، خود را می‌بیند که برای بقای خود می‌جنگد. او بارها و بارها شکست می خورد – مجبور می شود هر بار که می میرد سفر خود را از سر بگیرد. از طریق گیم پلی سریع و بی امان، متوجه خواهید شد که همانطور که سیاره با هر چرخه تغییر می کند، مواردی که در اختیار دارید نیز تغییر می کنند. هر حلقه ترکیب‌های جدیدی را ارائه می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که مرزهای خود را پیش ببرید و هر بار با استراتژی متفاوتی به مبارزه نزدیک شوید.

دانلود بازی Returnal

در دانلود بازی Returnal با جلوه های بصری خیره کننده، زیبایی تاریک دنیای رو به زوال اطراف شما مملو از شگفتی های انفجاری است. از نبردهای پرمخاطره، نبرد جهنمی با گلوله، تا پیچ و تاب‌های شگفت‌انگیز در محیط‌های بد و متضاد. شما در یک سفر نابخشودنی کاوش، کشف و مبارزه خواهید کرد، جایی که رمز و راز در هر حرکت شما نقش بسته است. دنیای رویه‌ای Returnal که برای قابلیت بازپخش شدید طراحی شده است، از شما دعوت می‌کند تا در مواجهه با شکست، گرد و غبار خود را پاک کنید و با هر تولد دوباره، چالش‌های جدید و در حال تکاملی را انجام دهید.

دانلود بازی Returnal ، نسبت‌های ۱۶:۱۰، Ultrawide (21:9) و Super Ultrawide (32:9) میدان دید گسترده‌تری را در سراسر Atropos ارائه می‌کنند – با جنبه‌های وسیع‌تر که گزینه‌های اضافی برای سینماتیک و رابط کاربری اضافه می‌کنند. همه اینها در ۴K خیره کننده.(۱) در رایانه های شخصی با مشخصات بالا، غوطه وری عمیق تری را با انعکاس ها و سایه های ردیابی اشعه تجربه کنید، و یک لایه کاملاً جدید از گزینه های نور را اضافه کنید و فن‌آوری‌های بهبود عملکرد مانند NVIDIA’s DLSS و NVIDIA NIS و همچنین FSR (2) AMD نیز در دسترس هستند.

پس از دانلود بازی Returnal در حالت Co-op، سفر خود را از طریق هزارتوی در حال تغییر آتروپوس با یک بازیکن رایانه شخصی دیگر به اشتراک بگذارید. هر بازیکن نسخه متفاوتی از Selene را از چرخه های مختلف کنترل می کند. با استفاده از دستگاه Chronosis واقع در هر بیوم، بازیکن میزبان دوستی را احضار می کند یا با بازیکن آنلاین تصادفی دیگری مطابقت می یابد. پیشرفت میزبان، مجموعه آیتم های موجود را برای مدت جلسه چند نفره تعیین می کند.

در دانلود بازی Returnal برای PC دفعه بعد که در محل سقوط از خواب بیدار شدید، به بالا نگاه کنید. شما باید بتوانید دروازه ای به سمت برج سیزیف را ببینید که تا زمانی که قفل Icarian Grapnel را باز کرده باشید قابل دسترسی است. در این بازی، برای نوع جدیدی از چالش آماده شوید. تکه هایی از خاطرات سلن را در حالی که او به دنبال پاسخ است، کنار هم قرار دهید. با کاوش در زمین های دائماً در حال تکامل و پوسیدگی سیاره، ارتباط شخصی با سیاره ایجاد کنید.



<p>The post دانلود بازی Returnal v20230217 – GoldBerg/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>