دانلود بازی Sands of Aura The Rotted Throne – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Sands of Aura The Rotted Throne

عنوان بازی جدیدی به سبک اکشن،ایندی و RPG است که داستانی افسانه ای از سقوط سرزمین ها به زیر شن و سفر شما با کشتی بر روی دریاهای شنی است که شما باید مبارزاتی پی در پی در شب و در قلمرو هایی تاریک و مخوف انجام دهید. Sands of Aura توسط شرکت Chashu Entertainment طراحی و توسعه داده شده و توسط کمپانی Freedom Games برای پلتفرم های مختلفی از جمله PC منتشر و وارد بازار شده است و هم اکنون در اختیار شما قرار دارد.

دانلود بازی Sands of Aura The Rotted Throne یک دانلود بازی ماجراجویی با چاشنی اکشن و به صورت جهان باز و پایان باز است که درباره یک قلمرو ترسناک و راز آلود میباشد که جنگ ها و مبارزات زیادی در آن و در لحظات گرگ و میشی از شب اتفاق میفتد.شما باید در سراسر دریا ها بادبانی کنید، از این کشور به آن کشور سفر کنید و در نهایت ماموریت شما این است تا زندگی را به یک دنیای در حال مرگ و فروپاشی بازگردانید.

دانلود بازی Sands of Aura The Rotted Throne

برای احیای آن دنیا و سرزمین شما باید شبانه روز و ساعت ها بجنگید،از سلاح های مدرن و قدرت های جدید خود استفاده کنید تا دشمنان را غافلگیر کرده و با یک حرکت از پای درآورید و با اژدها های سرکش و دیگر نگهبانان قلعه گریبان گیر شده و آنها را از سر راه خود بردارید.همه این فاجعه ها زیر سر یک خدای نفرین شده است که باعث شده همه دریا ها از بین رفته و کاملا از شن پوشیده شود. دانلود بازی Sands of Aura The Rotted Throne از دست ندهید.

سرزمین تلمهل نیز از این فاجعه جان سالم به در نبرده و زیر شن رفته است و روشنایی از این سرزمین رفته و در شبی همیشگی فرو رفته است.دلیل این طوفان های شن این است که ساعت شنی زمان شکسته شده و دریای بی پایانی از شن پدید آمده است.پس از این واقعه همه چیز برعکس شد، دنیایی که یک روز بسیار شکوفا بود،الان به ضایعه ای فاسد از شکوه قبلی خود تبدیل شده و تازگی و زندگی از آن سرزمین رفته است.

فسادی که تلمهل را آزار می‌دهد، توسط گروهی متشکل از انسان و سایر بومیان تلمهل ایجاد شده است.از فرقه‌های روز قیامت گرفته تا پادشاهان سقوط کرده، دشمنانی که از پاسخ‌هایی که شما به دنبال آن هستید محافظت می‌کنند، مصمم هستند که پایان شما را ببینند. خود را برای یک تجربه جنگی بی امان و بی بخشش آماده کنید که نباید آن را ساده انگاشت.دانلود بازی Sands of Aura The Rotted Throne برای PC با ما همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Sands of Aura The Rotted Throne – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>