دانلود بازی The Moon Hell – TENOKR/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی The Moon Hell

بازی های نقش آفرینی و اکشن هر کدام به تنهایی دارای طرفداران بسیار زیادی در دنیا می باشند. بسیاری از بازی ها که ترکیبی این دو ژانر با یکدیگر هستند، میتوانند نقطه ای پیوند گیمر های هر سبک با یکدیگر باشد. اگر به دنبال تجربه ای هاردکور و بسیار سخت از یک بازی اکشن RPG برای کامپیوتر هستید. توصیه میکنیم دانلود بازی The Moon Hell از دست ندهید.

دانلود بازی The Moon Hell اثر تیمی با نام A.M. Team می باشد. ۲ نفر از اعضای این تیم اکراینی هستند که متاسفانه بخشی از فرایند توسعه اصلی بازی را در دوران جنگ با موفقیت پشت سر گذاشته اند. و فرایند ساخت بازی حدود ۳ سال طول کشیده است . این بازی زیبا با گرافیکی چشم نواز توسط تیم سازنده در ماه میلادی جاری برای پلتفرم ویندوز عرضه و منتشر شده است.

دانلود بازی The Moon Hell

پس از دانلود بازی The Moon Hell کامپیوتر ، شما با چالش های زیادی رو به رو می شوید. بازی در سبک اکشن Hack and Slash (رزمی با شمشیر و .. ) با چاشنی دانلود بازی RPG می باشد. اگر به دنبال آن هستید که مهارت های خود را در گیم ، مبارزه ، سرعت عمل، قدرت فکر کردن و … بسنجید و خودتان را به چالش بکشید قطعا این عنوان مناسب شما می باشد. چرا که طبقق گفته های سازنده بسیاری دشوار طراحی شده است.

گیم پلی بازی چیزی حدود ۸ تا ۲۰ ساعت می باشد، دلیل متغیر بودن این زمان، انتخاب گیمر و سطح بازی می باشد. در بازی شما قادر هستید که با انواع از سلاح های قدرتمند ، با موجودات و دشمنان زیادی از کوچک، بزرگ گرفته تا Boss های خاص و … مبارزه کنید. تمام توان و قدرت خود را برای شکست دادن آنان به کار بگیرید.

این بازی دارای چهار کلاس مختلف سلاح است که هر کدام برای سبک بازی کاملا متفاوتی ساخته شده اند. ۶ مکان مختلف جذاب در بازی طراحی شده است که شما باید در آنها به مبارزات سنگین بپردازید. یکی از ارکان طراحی بازی بر اساس یک ایده ساده قرار داده شده است: در هر زمان، بازیکن باید احساس کند اشتباه بعدی‌اش آخرین اشتباه او خواهد بود ! دانلود بازی The Moon Hell برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی The Moon Hell – TENOKR/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>