دانلود بازی EVIL BELOW – TENOKE/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی EVIL BELOW

در این دنیا همواره پدر و مادر ، دلسوز ترین افراد برای فرزندان خود هستند. به گونه ای که حاضرند برای خوشبختی و نجات فرزندان خود، هرکاری بکنند. فداکاری، گذشتن از خواسته های خود، سخت کوشی و تلاش و در آخر گذشتن از جان خود. این مقدمه ای است بر شروع دانلود بازی EVIL BELOW !

بازی EVIL BELOW روایتگر ماجرایی ترسناک ، اول شخص است که در سبک دانلود بازی اکشن، ماجرایی و فکری ساخته شده است. بازی توسط شرکت Fire Raven Studios طراحی و توسعه داده شده است . کمپانی سازنده تنها همین بازی را به همراه بسته های الحاقی برای پلتفرم ویندوز طراحی کرده است. دانلود بازی EVIL BELOW کامپیوتر سر انجام توسط Fire Raven Studios, Gammera Nest در ماه فبریه امسال عرضه و روانه بازار شده است.

دانلود بازی EVIL BELOW

داستان بازی ماجرای دردناکی از یک مادر دلسوز می باشد که به دنبال فرزند پسر گمشده خود می باشد. در حالی بیدار می شوید که سرت درد عجیبی را تجربه میکنید، دیدتان مخدوش شده است و تنها هستید.زمزمه ها نام عجیبی شما را فرا میخوانند. قطعا لحظات خوبی در انتظار شما نخواهد بود ! برای نجات فرزند خود باید از جان خود بگذرید.

پس از دانلود بازی EVIL BELOW ، در جنگل های بی پایان ، غار ها و روستا های متروکه، فرزند خود را جستجو کنید. در این مکان ها موجودات عجیب و ترسناکی برای گرفتن جان شما کمین کرده اند. مسیر سختی در پیش روی شماست. فقط ایمان قوی، عشق به فرزند و تلاش شماست که میتواند شما را زنده نگه داشته و در مسیرتان حفظ کند.

در بازی باید با استفاده از میکروفون ، چالش ها و معما های دشواری را که در پیشرو دارید حل نمایید. برای نجات جان فرزند خود باید جنگ ، حل معما ، کاوش ، ترس و هرچیز سخت دیگری را تجربه کنید و با موفقیت پشت سر بگذارید. در گیم چیز های زیادی یاریگر شما در مسیرتان هستند. با سلاح ها شرایط را تحت کنترل داشته باشید و مجموعه ای متنوع از شخصیت ها که به شما در کشف حقیقت کمک می کند. جهت دانلود بازی EVIL BELOW برای PC با ما همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی EVIL BELOW – TENOKE/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>