دانلود بازی The Quarry – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی The Quarry

بازی های نوجوان پسند و داستان همواره ، از علایق ثابت گیمر ها در طول تاریخ بوده است. اگر به دنبال بازی های داستانی و جذاب و مشابه این عنوان هستید، قطعا Until Dawn، دانلود بازی As Dusk Falls می تواند لحظات خوبی را برای شما بسازند.

کمپانی Supermassive Games با خلق اثری فوق العاده توانسته است ، توجه های زیادی را به سمت خود جذب نماید. گیمر ها و منتقدین نظرات بسیار مثبتی درباره این بازی تا به امروز منتشر کرده اند. بازی در سال Jun, 2022 توسط شرکت بزرگ ۲K Games برای پلتفرم های گوناگونی از جمله ویندوز عرضه شد.

بازی در استور های گیمینگ همچون استیم و … توانسته است فروش و استقبال بسیار خوبی را کسب کند. با گذشت یک سال پس از حذف قفل Denovo بازی ، در سال جاری بلاخره انتظار ها به پایان رسید و بازی کرک شد. هم اکنون می توانید دانلود بازی The Quarry به راحتی از دانلود فارسی انجام دهید.

دانلود بازی The Quarry

اگر به دنبال تجربه یک بازی با گیم پلی اکشن ، ترسناک یا مبارزه ای و … هستید باید به شما بگوییم که ، دانلود بازی The Quarry انتخاب کاملا نادرستی برای شما می باشد. چرا که بازی کاملا داستان محور و بر اساس روایت مختلف کاراکتر ها طراحی شده است. اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگوییم، بازی در واقع مشابه یک فیلم بسیار جذاب با گرافیک خیره کننده می باشد.

اگر زبان انگلیسی شما به اندازه کافی خوب نیست، قطعا نمیتوانید از این بازی لذت کافی را ببرید. چرا که محوریت اصلی بازی بر اساس داستان و انتخاب های شماست و اگر نتوانید از آن چیزی متوجه شوید. انگار اصلا بازی نکرده اید . در بازی انتخاب های متعددی در دسترس شما خواهد بود ، به گونه ای که میتوانید به جای بازی کردن ،تماشا کنید. حالت فیلم به شما امکان می دهد از دانلود بازی The Quarry به عنوان یک فیلم هیجان انگیز سینمایی لذت ببرید.

داستان بازی The Quarry در یک کمپ تابستانی جریان دارد که در آن گروهی ۹ نفره از نوجوانان برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت آمده‌اند. این گروه تینیجر با شعار های خاصی این کمپ خود را آغاز نموده اند : ” بدون حضور بزرگسالان ، بدون هیچ قانونی ، بدون کودکان ”

روزهای ابتدایی عادی و خوب سپری می‌شود اما هنگام غروب آخرین روز، وقایع هولناک و مرموزی شکل می‌گیرد که سرنوشت این ۹ نفر را به هم گره زده و مرز میان مرگ و زندگی از تار مو هم نازک‌تر می‌شود. افراد محلی وحشی در کنار یک موجود شرور و ناشناخته دائم گروه را تهدید می‌کنند و انتخاب‌های مهم کلیدی در کنار برقراری روابط شاید بتواند این شب شوم را بدون تلفات به پایان برساند. دانلود بازی The Quarry برای PC را از دست ندهید و با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی The Quarry – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>