دانلود بازی Raid on Taihoku – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Raid on Taihoku

یک بازی در سبک دانلود بازی ماجراجویی می باشد که ۲٫۵ بعدی است. بازی توسط Mizoriot Creative Company طراحی و توسعه داده شده است. داستان دانلود بازی Raid on Taihoku در شهر Taihoku رخ می دهد که تحت قوانین استعماری ژاپن اداره می شود و بازیکنان باید از حمله B-24 Liberator از نیروی هوایی آمریکا فرار کنند و از طریق جهان بینی شخصیت ها با مبارزات بشریت روبرو شوند

در دانلود بازی Raid on Taihoku یک سری مناطق امن وجود دارد که می توانید در آن بازی را آزادانه به میل خود کاوش کنید و راهنماهایی را دنبال کنید تا آیتم های مرموز پنهان شده در شهر را جمع آوری کنید. در مناطق خطر، بحث بر سر مرگ و زندگی شخصیت هایی می باشد که باید از انواع خطرات از جمله حمله هوایی فرار کنند. بازی در ماه فبریه سال جاری برای پلتفرم ویندوز و کامپیوتر، عرضه و منتشر شده است.

دانلود بازی Raid on Taihoku

در اواخر جنگ جهانی دوم، نیروی هوایی ایالات متحده تصمیم گرفت که با ژاپن بجنگد و بنابراین دو کشور در مناطق هوایی تنگه تایوان نبرد هوایی داشتند. در ۳۱ می ۱۹۴۵، صدها آمریکایی از طریق بی-۲۴ به پایتخت این جزیره، تایپه یورش بردند. بسیاری از ساکنان در این حمله جان باختند، در حالی که بیشتر آنها در مواجه با زادگاه از دست رفته شان توانستند جان سالم به در ببرند.

شخصیت اصلی دانلود بازی Raid on Taihoku، سایاکو است که به خاطر همین حمله دچار، فراموشی شده است. او علاوه بر زنده ماندن در شهر ویران شده در اثر آتش سوزی، باید در سفری برای یافتن خاطرات خود قدم بگذارد. سگ تایوانی او به نام بلکی، قابل اعتمادترین شریک زندگی او است. در تایپه مورد حمله، دختر و سگ با هم به ماجراجویی می پردازند.

شما به عنوان یک بازیکن باید ظلم و سختی جنگ را تجربه کنید و در این میان خاطرات و سرنخ های شکسته را جمع آوری کنید. در نهایت می توان گذشته سایاکو را پیدا کنید و حقیقت نهایی را در آغوش بگیرید. جهت دانلود بازی Raid on Taihoku برای PC با ما همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Raid on Taihoku – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>