دانلود بازی NOTHING TO LOSE – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی NOTHING TO LOSE

بازی NOTHING TO LOSE در ژانر دانلود بازی ترسناک و ماجراجویی می باشد. توسعه و طراحی کامل این بازی توسط ZHANG YUAN انجام شده است . اگر به دنبال یک بازی کم حجم ترس و بقا هستید، قطعا این گیم انتخاب مناسبی برای شما می باشد توصیه میکنیم که این بازی رو از دست ندهید. بازی توسط خود سازنده به تازگی برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است.

اسم نقش شما در بازی ماسک می باشد. ماسک زمانی که در طول ماموریتش مورد حمله زامبی ها قرار گرفت به ویروس زامبی آلوده شد و تنها ۶۰ دقیق زمان دارد تا خودش را نجات بدهد که این زمان کم برای نجات، به شما مزه هیجان واقعی را می چشاند زیرا باید برای بقای خود تلاش کنید و تنها دو راه پیش روی شماست یا باید پادزهر را پیدا کنید و بازی را برنده شوید، یا تبدیل به یک زامبی شوید.

دانلود بازی NOTHING TO LOSE

در دانلود بازی NOTHING TO LOSE، بازیکنان در نقش ماسک شجاع مبارزه می کنند تا در دنیایی پر از زامبی ها و هیولاها زنده بمانند و نجات پیدا کنند که برای این زنده ماندن در عین حال، ماسک باید با پازل های مختلفی روبه رو شود و اسلحه و تدارکات لازم را پیدا کند.دانلود بازی NOTHING TO LOSE برای PC را با دانلود فارسی به راحتی تحربه کنید.



<p>The post دانلود بازی NOTHING TO LOSE – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>