دانلود بازی That Last Girl – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی That Last Girl

بازی That Last Girl در ژانر بقا و دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد که سبک بازی اول شخص و مستقل است که سطوح دشواری خاصی ندارد و برای همه یکسان می باشد. برای اینکه بتوانید از روح های بازی فرار کنید باید از استراتژی هایی استفاده کنید که مبتنی بر نور و صدا هستند و به نوعی تنها اسلحه شما یک چراغ قوه می باشد.

دانلود بازی That Last Girl

نقش شما در دانلود بازی That Last Girl به نوعی یک دختر تنهاست که در یک کارخانه گم شده است. علاوه بر روح ها در بازی یک هیولای هوشمند وجود دارد این هیولا بر اساس یک منطق ساده به شما حمله نمی کند بلکه بدون نظم در بازی گشت زنی می کند و حرکات تصادفی را انجام می دهد که هیچ وقت تمام نمی شود. این هیولا با همین روش شما را شکار خواهد کرد.

برای شکست این هیولا باید همان طور که برای روح ها از نور و صدا استفاده می کردید در اینجا هم استفاده کنید و علاوه بر این سعی کنید از طرح و نقشه کارخانه به نفع خود استفاده کنید. برای اینکه قفل پایان بازی را باز کنید باید به تمام اهداف دستیابی پیدا کنید. اکنون که آماده شدید دل به دریا بزنید و وارد این محیط وحشتناک شوید تا ضربان قلب خود را حس کنید. هم اکنون می توانید به سادگی دانلود بازی That Last Girl برای PC را با ما تجربه کنید



<p>The post دانلود بازی That Last Girl – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>