دانلود بازی The Tales of Bayun – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی The Tales of Bayun

یک بازی ماجراجویی در سبک روایی و دانلود بازی فکری می باشد که یک محیط فانتزی سیاه اروپای شرقی را به تصویر کشیده است دنیای The Tales of Bayun منحصر به فرد است که بر اساس افسانه ها و قهرمان ها ساخته شده است. بازی توسط شرکت FlyinDogs توسعه یافته است و جز گیم هایی است که بازیکن در آن با مجموعه انتخاب های متعددی که در اختیار دارد ، میتواند پایان های متفاوتی را در بازی ایجاد نماید.

پس از دانلود بازی The Tales of Bayun کامپیوتر، داستان های جذاب با پیچش های داستانی غیرمنتظره انتظار شما را می کشند. شخصیت های معتبر با رازها و انگیزه های خاص خود به این بازی حذابیت خاصی بخشیده اند. انتخاب های اخلاقی سخت با عواقب غیرقابل پیش بینی پیش روی شما خواهد بود. آیا بر تمام پیچ و تاب های سرنوشت غلبه خواهید کرد یا در حالی که به شما خیانت شده است به زباله دان تاریخ سپرده خواهید شد؟

دانلود بازی The Tales of Bayun

به دلایلی Storona مکانی چالش برانگیز است. شخصیت های اسطوره ای و داستانی در کنار مردم عادی زندگی می کنند.
غم و شادی، ثروت و فقر، خیر و شر – همه چیز چنان در هم تنیده شده اند که نمی توان پیوند میان آن هد را شکست. اما نترسید زیرا تغییر سرنوشت یک انسان کار ساده ای است در حالی که جمع و جور کردن خود کار بسیار دشوارتری است.

کسانی که به دنبال پاسخ هستند باید گربه ای که اسم بازی از روی او برداشته شده است یعنی بایون را ببینند. اما دانش بهایی دارد. اگر مشکلی پیش بیاید، Bayun با کسی شوخی ندارد و حتی ممکن است شما را در یک گاز به زمین بزند.
خودتان را برای یک ماجراجویی حماسی در دانلود بازی The Tales of Bayun آماده کنید.

طرح داستانی بازی شامل دو داستان با شخصیت ها و طرح های متفاوت می باشد که در عین حال با هم مرتبط نیز هستند. در مورد سرنوشت همه تصمیم بگیرید اما فراموش نکنید که از خود بپرسید: آیا هدف وسیله را توجیه می کند؟
باید تصمیمات سرنوشت ساز بگیرید و باید بدانید که همه انتخاب ها سخت و پیچیده هستند. آیا باید یک مارمولک کوچک را بکشید یا ببخشید؟ این تصمیم چه تاثیری بر داستان خواهد داشت؟ بازی را تمام کنید و همه پاسخ ها را پیدا کنید! توصیه میکنیم دانلود بازی The Tales of Bayun برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی The Tales of Bayun – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>