دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed v1.0.534 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed

یک بازی اکشن ساخته Black Forest Games است. کریپتو با مجوز برای بررسی بازگشته است تا از KGB به خاطر منفجر کردن کشتی مادرتان انتقام بگیرید. در این نسخه شما باید با اعضای همان گونه هایی که به بردگی گرفته اید اتحاد ایجاد کنید. داستان بازی Destroy All Humans 2 Reprobed در دهه‌ی ۱۹۶۰ رخ می‌دهد که در آن Crypto در شهرهای مختلف و تخیلی با استفاده از سفینه‌ی فضایی یا پای پیاده به ماجراجویی می‌پردازد و با تجهیزات خود در حال نابود کردن زندگی بشریت است. این بازی از حالت (co-op) دو نفره لوکال با تقسیم صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند و گیمرها می‌توانند در این حالت کل بخش داستانی را پیش ببرند.

در بازی Destroy All Humans 2 Reprobed به هیپی‌هایی نشان دهید که از سلاح‌های کلاسیک و فناوری جدید مانند بارش شهابی استفاده می‌کنند. از دنیایی بسیار بزرگتر و بسیار بازتر در برابر کسانی که به دنبال تضعیف ماموریت شما هستند، دفاع کنید. انسان ها را از کشورهای مختلف بالا ببرید تا مهارت های خود را ارتقا دهید. هنگامی که بازیکنان محیط بازی را کشف می کنند، از سلاح های مختلفی (مانند Disintegrator Ray، Ion Detonator، Zap-o-Matic) برای کشتن غیرنظامیان انسانی و نیروهای نظامی استفاده می کنند. بازیکنان همچنین از توانایی‌های روان‌شناختی برای پرتاب کردن اشیا به اطراف استفاده می‌کنند. مبارزه در این بازی دیوانه کننده است، همراه با تیراندازی واقعی، انفجارهای بزرگ و مرگبار.

<p>The post دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed v1.0.534 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>