دانلود بازی No One Survived v0.0.4.2 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی No One Survived

این عنوان یک بازی چندنفره جهان باز برای بقا ساخت و ساز است که در آن شما و دوستانتان باید در این دنیا منابع پیدا کنید و پناهگاه بسازید. شما باید همیشه مراقب نیازهای شخصیت خود باشید، یک حالت بد احتمالاً منجر به مرگ می شود. شما باید به کاوش و جمع آوری مواد مفید بپردازید و یک پناهگاه در در دنیای آخرالزمان بسازید. در این بازی دانش های لازم مانند: پزشکی، شیمی برق، خیاطی، متالورژی، مهندسی عمران، ساخت سلاح و غیره را بیاموزید و از این دانش برای ساخت تجهیزات پیشرفته تر برای کمک به زنده ماندن در این دنیا استفاده کنید.

نقشه جهان را با چندین مکان برای کاوش باز کنید.

در بازی No One Survived به ساختن بپردازید. بیش از ۴۰۰ اقلام مورد نیاز، انواع فرمول های مصنوعی، سطح فناوری را بهبود می بخشد و شما می توانید فرمول های قدرتمندتری را باز کنید. با نزدیک به ۱۵۰ وسیله قابل ساخت، خانه خود را طراحی کنید و در برابر هجوم زامبی ها دفاع کنید. باربری ساختمان بر اساس یک سیستم تیر-ستون منحصر به فرد است و برای ساختن خانه ای زیبا و زیبا باید سازه تیر-ستون خود را به طور معقول برنامه ریزی کنید.

سه نوع تجهیزات تولید برق، تولید برق سوخت، تولید برق حرارتی و تولید برق خورشیدی، برق تجهیزات الکتریکی را تامین می‌کنند. یک چاه بسازید، به یک ایستگاه ذخیره‌سازی آب وصل کنید، یک حمام یا سینک را به یک ایستگاه ذخیره آب وصل کنید و دوش بگیرید.

مهارت‌های مختلف برای یادگیری: پزشکی، علم برق‌سازی، مکانیک، خیاطی، متالورژی، کشاورزی، آشپزی، مهندسی عمران، ساخت سلاح را بیاموزید و درخت فناوری که به تدریج با بهبود مهارت باز می شود را تجربه نمایید.

بازی No One Survived دارای انواع سلاح های مختلف می باشد. تیرها و کمان های بی صدا، قمه های قدرتمند برای از بین بردن اندام های شکسته، پتک برای از بین بردن زامبی ها و انواع سلاح های گرم که می توان آنها را برای شلیک به زامبی ها از راه دور تغییر داد. بیش از ۱۰۰ نوع لباس پوشیدنی، هر کدام. لباس ویژگی های خاص خود را دارد، شما باید در فصول مختلف لباس مناسب را انتخاب کنید.

در دنیایی که چهار فصل تغییر می کند، هر فصل تغییرات دمایی متفاوت و تغییرات آب و هوایی متفاوت خواهد داشت. برخی منابع در طول فصول خاصی ناپدید می شوند. در زمستان برای رشد محصولات زراعی به گلخانه نیاز دارید.

مبادله با بازرگانان برای منابع را شروع کنید و با تاجران رابطه خوبی برقرار کنید و از آنها مهارت بیاموزید.

سیستم پینچینگ صورت می‌تواند شخصیت‌های مرد و زن را انتخاب کند و ویژگی‌های شخصیت‌های تصادفی مستقیماً بر تمام جنبه‌های اعمال شخصیت‌ها تأثیر می‌گذارد. در جنگل وحشی، انواع حیوانات وحشی از جمله خرگوش، آهو، گراز وحشی، گرگ، خرس وجود دارد، همچنین می توانید زامبی ها و حیوانات را برای مبارزه جذب کنید. برای جستجوی روز قیامت و جمع‌آوری منابع، یک واگن برقی به همراه داشته باشید یا با یک کامیون سوخت رانندگی کنید.
بر اساس سیستم روشنایی بلادرنگ لومن، به عنوان مثال، هنگامی که خانه ای را طراحی می کنید، زمانی که در یا پنجره باز می شود، نور در زمان واقعی تغییر می کند تا روشنایی بهتری داشته باشید. (برای استفاده از این سیستم، روشنایی جهانی لومن باید در تنظیمات تصویر روشن شده باشد)

<p>The post دانلود بازی No One Survived v0.0.4.2 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>