دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty v1.07 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty

یک دانلود بازی آنلاین کامپیوتر نقش آفرینی، اکشن و فانتزی می باشد. ۱۸۴ سال بعد از میلاد، بعد از سلسله هان چین. هرج و مرج و ویرانی بر زمین غلبه کرده است. سلسله امپراتوری که سالها شکوفا بود اکنون در شرف فروپاشی است.

دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty برای PC یک داستان دراماتیک و پر اکشن از یک سرباز شبه نظامی بی نام است که برای بقا در یک نسخه فانتزی تاریک از سلسله هان بعدی که شیاطین سه پادشاهی را درگیر می کنند باید در آن بجنگید. بازیکنان با استفاده از شمشیر بازی بر اساس هنرهای رزمی چینی با موجودات مرگبار و سربازان دشمن مبارزه می کنند و سعی می کنند با بیدار کردن قدرت واقعی از درون، بر مشکلات غلبه کنند.

دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty به یک اژدهای خمیده اشاره دارد و همچنین به یک قهرمان یا شخص با عظمت اشاره دارد که هنوز شناخته نشده است. این داستان افسرانی است که بعداً در دوره «ناشناخته» خود قهرمان خواهند شد و همچنین داستان ظهور یک قهرمان از «هیچکس» بودن.

دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty

داستان یک فانتزی تاریک که در دوره پر هرج و مرج سه پادشاهی اتفاق می‌افتد را تجربه نمایید. این بازی داستان مبارزه شدید یک سرباز شبه‌نظامی برای بقا را در طول یک سلسله هان بعدی که با شیاطین آلوده شده بود، به وضوح بیان می‌کند. این دیوانگی در سه پادشاهی است که هرگز قبلاً نبوده است!

برای تقویت روحیه و بیدار کردن قدرت از درون، دشمنان مرگبار را شکست دهید! غلبه بر سختی ها از طریق استراتژی های جدید منحصر به فرد، از جمله سبک های نبرد مبتنی بر “پنج مرحله” را پشت سر بگذارید.

در دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty اکشن، تمرین‌کنندگان شمشیر در هنرهای رزمی چینی که به‌خاطر ضربات بی‌رحمانه‌ای که می‌توانند جریان نبرد را در یک لحظه تغییر دهند، شهرت دارند، در حالی که بین مانورهای تهاجمی و تدافعی جابه‌جا می‌شوند، سرعتشان را تغییر می‌دهند. در یک سری نبردهای شدید و خونین، در حالی که دقت و مهارت لازم برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی شمشیر را یاد می‌گیرید، حریفان را با هجوم نیرو غلبه کنید و از میان طیف گسترده ای از سلاح ها، از glaives گرفته تا شمشیرهای دوتایی، انتخاب کنید تا بفهمید کدام یک با سبک مبارزه شما مطابقت دارد.

بسته های الحاقی (DLCs) موجود در دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty نسخه FitGirl

Digital Deluxe Edition
Baihu Armor
Zhuque Armor
Qinglong Armor



<p>The post دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty v1.07 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>